המו"מ עם הבית היהודי

שקד מסרבת להתפטר מהממשלה - מוכנה לתמוך בנתניהו

איילת שקד ויועז הנדל הודיעו כי הם ממשיכים בריצה משותפת, אך אם שקד תחבור לבית היהודי הדבר יצור בעיה ל'הרוח הציונית' שכן היא מוכנה להתחייב לחבור רק לממשלת נתניהו (פוליטי)

(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

השרה איילת שקד, המעוניינת בחיבור עם מפלגת הבית היהודי, גם כדי לנסות לקושש קולות מהציונות הדתית וגם כדי לעשות שימוש באות ב', ניהלה איתם מו"מ בשבוע החולף.

לפי פרטים שנחשפו על ידי טל שליו ויקי אדמקר באתר וואלה, הבית היהודי בראשות יוסי ברודני דרשו כי שקד תתפטר מהמשך חברותה בממשלת השמאל של לפיד עם רע"מ, אך היא סירבה.

לדרישה אחרת שהעלו, כי שקד תתחייב פומבית לחבור רק לממשלת נתניהו, היא הסכימה - בניגוד לסיכומים שלה עם יועז הנדל, כי יחתרו להקמת ממשלת אחדות.

בנוסף, בבית היהודי דרשו משקד גם לדחוק את הנדל וצביקה האוזר למקום השלישי והחמישי ברשימה, במקום למקומות השני והרביעי, גם במחיר פירוק השותפות ברשימת הרוח הציונית.

בסופו של דבר, נפגשו אמש השרים איילת שקד ויועז הנדל, ואלו סיכמו על המשך הריצה המשותפת שלהם במסגרת מיזם 'הרוח הציונית', אך שקד ממשיכה במו"מ מול הבית היהודי.

בתגובת הרוח הציונית לכתבה בוואלה, הם בחרו לתקוף את העיתונאים ולטעון כי אלו פרסמו שקרים. "כל הפרטים המובאים בכתבה הם שקריים מקצה לקצה וחסרי כל בסיס. גורמים בעלי אינטרסים מובהקים טמנו לכם פח ולצערנו על אף שהמידע הוכחש בחרתם לפרסם אותו. מעולם שקד לא נדרשה ע"י הבית היהודי להתפטר מהממשלה, להביע תמיכה במועמד כזה או אחר או לפנות לבית היהודי את המקום השני הרשימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר