בעבודות בכביש

תאונה קטלנית: חפץ כבד נפל ממשאית והרג גבר כבן 62

חובשים ופרמדיקים קבעו את מותו של גבר כבן 62, שנהרג היום במהלך עבודות בכביש, לאחר שחפץ כבד נפל עליו ממשאית בעוצמה. האירוע נחקר (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
התאונה, היום (צילום: דוברות זק״א)

תאונת עבודה קטלנית התרחשה היום (ראשון) סמוך למחלף אייל בצומת נווה ימין. גבר כבן 62 נהרג לאחר שנפצע מחפץ כבד שנפל עליו ממשאית, במהלך עבודות בכביש. חובשים ופרמדיקים שחשו לזירה קבעו את מותו במהירות.

"הגענו למקום האירוע וראינו פועל לכוד מתחת לבלוק בטון", תיארו החובשים של מד"א נתי רוטר ומוחמד מנסור. "ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ועם פגיעת ראש קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בערל׳ה יעקובוביץ מתנדב זק״א אמר: ״מדובר בגבר כבן 62 שנפצע במהלך עבודות בניה בכביש חדש סמוך למחלף אייל, כשהגענו למקום ראינו את העובד שוכב סמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לדברי עוברי אורח ככה״נ נפצע מחפץ כבד שנפל עליו מהמשאית. לצערי, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה״.

נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום.

ממד"א נמסר: "בשעה 14:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פועל שנפגע מחפץ כבד במהלך עבודות כביש סמוך לצומת נווה ימין לכיוון מחסום אייל. חובשים ופראמדיקים של מד״א מדווחים על גבר ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר