ריצה משותפת

איילת שקד חתמה על הסכם עם 'הבית היהודי'

שרת הפנים איילת שקד חתמה על הסכם לריצה משותפת עם 'הבית היהודי': "הצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: כיכר השבת)

שרת הפנים, איילת שקד, חתמה הלילה (שלישי) על הסכם לריצה משותפת עם מפלגת 'הבית היהודי'. ההסכם יובא לאישור מרכז הבית היהודי.במסגרת ההסכם הרשימה תרוץ תחת השם הבית היהודי עם אות ב'. יצוין כי בסקרים שפורסממו בחודש האחרון, 'הבית היהודי' כמעט ולא קיימת בקלפי והיא נעה בין 0.0% ל 0.2%.

על פי ההסכם, חלוקת המקומות תהיה על פי החלוקה הבאה: 1. שקד. 2. ברודני. 3. ימינה. 4. בית יהודי. 5. ימינה 6. ימינה. 7. בית יהודי.

שרת הפנים, איילת שקד: "אני שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל. נפעל יחד להקמה של ממשלה רחבה ימנית ויציבה"

יו"ר 'הבית היהודי', יוסי ברודני, אמר: " אני מברך את שרת הפנים איילת שקד על הדחיפה לשותפות הזו. ההסכם שנחתם הוא יציאה לדרך חדשה עבור הציבור הדתי לאומי והימין בישראל".

כזכור, בתחילת השבוע פירקה שקד את השותפות עם השר יועז הנדל והודיעה כי בחרה לחזור למחנה הימין: "אחרי הבחירות האלו אעשה הכל כדי שתקום ממשלה יציבה ורחבה, אבל אם החרמות יימשכו אדאג שתקום ממשלת ימין - בדרכי. באחריות, תוך שמירה על מוסדות המדינה ומתוך השקפת עולם מגובשת ונאמנות לדרך. יש לנו רק מדינה אחת".

שקד הודתה לראשונה בטעויות ואמרה: "נכון, עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות. אבל תמיד, פעלתי כשטובת מדינת ישראל בלבד לנגד עיני. כעת צריך ללמוד לתקן ולהסתער קדימה".

"אני היום חוזרת הביתה למקום בו הלב שלי נמצא", סיימה שקד את דבריה: "נבנה מחדש בית לימין המעשי והאחראי, וכמובן לציונות הדתית, על כל גווניה - ספרדים, אשכנזים, דתיים, מסורתיים, ממרכז הארץ ומההתיישבות אותה אני כל כך אוהבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר