"נתינה ללא גבולות ואהבה לתלמידים":

המדריך החינוכי רבי יצחק ביטון נהרג בתאונת דרכים קשה לפנות בוקר

בתאונה קשה שהתרחשה לפנות בוקר נהרג האברך הצעיר הרב יצחק ביטון אשר שימש כמדריך חינוכי בתלמוד תורה בעכו במסגרת שירותו בשירות האזרחי • אביו תיאר בדמעות איך העבודה הכניסה בו סיפוק עצום והוקיר תודה להנהלת ארגון "חברים" המפעילה את השירות

הלווית המדריך רבי יצחק ביטון ז"ל (צילום: באדיבות המצלם)

ברוך דיין האמת: בתאונת דרכים קשה שהתרחשה לפנות בוקר (שני) בעיר עפולה נהרג האברך הצעיר הרב יצחק ביטון ז"ל אשר שימש כמדריך חינוכי במסגרת שירותו בשירות האזרחי באמצעות ארגון "חברים" בתלמוד תורה "באר יוסף" בעיר ילדותו עכו, זאת לאחר שנפגע קשות מרכב חולף והוא בשנת העשרים וחמש לחייו בלבד.

הטרגדיה הקשה התרחשה סמוך לשעה 05:45 לפנות בוקר כאשר הרב יצחק ביטון נפגע פגיעה קשה וחמורה בעודו רוכב על קורקינט זאת לאחר שנפגע מרכב חולף בשדרות בן גוריון פינת שד' יצחק רבין בעיר עפולה. כוחות מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי אך למרבה הצער לאחר זמן קצר הם נאלצו לקבוע את פטירתו במקום כאשר הוא מותיר אחריו את רעייתו ושני ילדיו הרכים לאנחות.

הרב יצחק ביטון תושב העיר עפולה למד בבחרותו בישיבת "אור לציון" שבירושלים שם הוא קנה תורה ויראה ממורו ורבו הגאון רבי אליהו אבא שאול זכר צדיק לברכה. לפני תקופה לא ארוכה הוא עבר לגור בעיר עפולה יחד עם רעייתו שתחי'.

ברצונו לתרום לחברה ולתת מעצמו לזולת שימש כמדריך לנוער בתלמוד תורה "באר יוסף" בעיר עכו במסגרת שירותו במסלול החברתי של השירות האזרחי כאשר הוא שילב תורה וחינוך עם תרומה לזולת גם יחד. את כל כוחותיו הוא השקיע בתפקידו ודאג לתלמידים במסירות נפש עצומה. מכריו מספרים כי הוא תמיד האיר פנים לכולם והשקיע את כל כוחותיו בכדי שהם יעלו במעלות התורה והיראה.

אביו של המנוח, יבחלט"א הרב בנימין ביטון, סיפר בשיחה שערך עם ארגון "חברים" המפעילה את מסלול השירות בשירות האזרחי בו העוסק רבי יצחק ז"ל: "אני מלא הערכה לארגון חברים ולהנהלת האזור אשר דאגו לבני לאורך כל הדרך. במשך כל הזמן שהוא שימש כמדריך חינוכי מטעם הארגון הוא סיפר כיצד העבודה ממלאת אותו בסיפוק עצום". האב הוסיף בדמעות כי רק לפני שבוע סיפר לו הבן כי הוא קיבל תעודה מההכשרות של המשרד לביטחון פנים מטעם הארגון ובימים אלה הוא היה אמור לסיים בהצטיינות את השירות.

עידן דיין, מנהל תלמוד התורה בו שירת המנוח כמדריך חינוכי, ספד בדמעות ואמר כי, "קשה מאוד לדבר עליו בלשון עבר. היה לו לב ענק עם נתינה ואהבה לתלמידים ללא גבולות. המנוח היה אדם עדין בדיבורו ובמעשיו, מכבד כל אדם באשר הוא". עוד סיפר מנהל תלמוד התורה כי המנוח תמיד היה מחפש דרכים שונות בכדי שהתלמידים ילמדו בחשק ובהתלהבות.

בשנים מוקדמות יותר, עת שהה בעיר נתיבות, התנדב בסיירת הפועלת לביטחון קהילתי וחיזוק הביטחון האישי של התושבים בקהילה החרדית.

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי מר ראובן פינסקי מסר: "בעצב רב התבשרתי על מותו הטראגי של בן השירות רבי יצחק ביטון ז"ל, שהתנדב לתפקיד מדריך חברתי בתלמוד תורה בעיר ילדותו עכו. במסגרת תפקידו סייע רבות לחניכיו והיה אהוב ומוערך על הצוות והתלמידים. קודם לכן התנדב בעיר נתיבות במסגרת מיזם שמטרתו לסייע לקהילה בחיזוק הביטחון הסביבתי. הרשות מרכינה ראש עם פטירתו ומאחלת למשפחתו נחמה גדולה מן השמיים".

מסע הלוויתו של הרב יצחק ביטון יערך עוד הצהריים בעיר מגוריו עכו שם הוא גם ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר