"קיבל מסר ברור"

אכזבה לשקד: משה סעדה החליט לא להצטרף לרשימה

סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, שלאחרונה חשף את הריקבון במערכת המשפט, החליט לא להצטרף בשלב זה לחיים הפוליטיים | אמש, הגיעו לביתו של סעדה פעילי 'ליכוד' (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
משה סעדה (צילום: אולפן כיכר)

החל מהבוקר (רביעי) החל הליך הגשת הרשימות לבחירות לכנסת ה-25, שיערכו בחודש חשוון ומפלגות רבות כבר נרשמו, אך יש את אלה שיחכו לרגע האחרון.

ככל הנראה גם מפלגת ימינה-הבית היהודי יחכו לרגע האחרון של הגשת הרשימות וזאת מכיוון שהרשימה שלהם לכנסת עדיין לא מגובשת, אך מה שברור כעת כי הכוכב שניסו להביא לרשימה - משה סדעה, לא ירוץ ביחד עם המפלגה.

וזאת לפי דברי יו"ר מפלגת הבית היהודי, יוסי ברודני, שאמר היום בכאן רשת ב, כי משה סעדה, לשעבר בכיר במח"ש, החליט שלא להיכנס לחיים הפוליטיים. למרות שהבית היהודי הציעו לו להשתבץ במקום הרביעי ברשימת המפלגה.

מספר עיתונאים דיווחו אמש, כי מספר פעילי הליכוד הגיעו אל ביתו של סעדה במזכרת בתיה והעבירו לו מסר ברור שלא יחבור למפלגתה של איילת שקד.

כזכור וכפי שדווח, משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר, שעורר סערה לא מזמן בנוגע להתנהלות המשטרה והמפכ"ל לשעבר במגעים להצטרפות לרשימת הבית היהודי. אתמול הוא נפגש עם איילת שקד והשניים דנו באפשרות שישתלב ברשימתה לכנסת.

בימינה אמרו אחרי הפגישה כי סעדה מעוניין להצטרף וכי העניין עדיין לא הוחלט. מבחינת הבית היהודי אם הוא יצטרף, זה יהיה על המכסה של שקד שרחוקה מאד לעבור את אחוז החסימה בכל הסקרים שעלו לאחרונה.

בסקרים אחרים שנערכו ובהם נשאלה השאלה האם יצביעו למפלגה בראשותו של סעדה הוא גם לא עובר את אחוז החסימה ומקבל 2.2 אחוזים בלבד, אם כי יותר מה-1.7 אחוזים של איילת שקד עם מפלגתה הרוח הציונית.

סעדה בעבר גם היה מועמד להצטרף לציונות הדתית אך האיחוד עם בן גביר הפחית את הסיכוי לחבירתו למפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר