"תרוץ עד הסוף?" | צפו

בלי רע"מ והדר מוכתר: אלי אבידר הגיש את הרשימה לכנסת

יו"ר 'ישראל חופשית ודמוקרטית', אלי אבידר הגיש את רשימתו לכנסת, ברשימה יש 18 נציגים, שכולם אנשי מחאה ולוחמי שחיתות | כך עקץ את אבידר איש הליכוד בוועדת הבחירות • צפו (בחירות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלי אבידר מגיש את הרשימה לכנסת (צילום: פלאש 90 | וידיאו: ערוץ כנסת)

החלה הגשת הרשימות לכנסת: היום (רביעי) בשעה 13:00 נפתחה בכנסת ההרשמה, השלישי שהגיע להגיש את מפלגתו לוועדת הבחירות המרכזית, היה חבר הכנסת אלי אבידר, יו"ר "ישראל חופשית ודמוקרטית".

למרות הדיבורים שהיו בשבועות האחרונים, על כך שאבידר יחבור לרע"מ או להדר מוכתר, אבידר מיהר להגיש היום את רשימתו ולא חיכה לרגע האחרון, כדי לבדוק אפשרויות חיבור.

ברשימה שהציג אבידר יש 18 מועמדים, רובם חושפי שחיתויות, במקום השני ברשימה מוצב רפי רותם, במקום השלישי, לירי שביט ובמקום הרביעי עו"ד חיים צ'ופק.

אילן בומבך נציג 'הליכוד' ואברהם ובר נציג 'דגל התורה' בוועדת הבחירות, ביקשו מאלי אבידר "לרוץ עד הסוף". ונימקו זאת כדי "להילחם בשחיתות - וגם אולי כדי לבזבז קולות לגוש השמאל".

"תרוץ עד הסוף"? | צפו

לאחר הגשת הרשימה, אבידר התחייב שהוא ירוץ עד הסוף ואמר: "זה בדיוק כל הרעיון, אנחנו לא עושים את זה למטרה זמנית, ולא כאקט יחצ"ני, אין רצון לאיחוד אז אנחנו רצים עד הסוף", לאחר מכן הסביר מדוע החלום שלו הוא להיות יו"ר ערוץ 14.

אלי אבידר לאחר הגשת הרשימה

לפני מספר שבועות, חבר הכנסת אלי אבידר, התראיין לאולפן 'כיכר השבת', וטען, כי יש מאות חרדים שיצביעו לו. הריאיון המלא - ישודר הערב כאן ב'כיכר השבת'.

אתה יודע להגיד מי הם המצביעים שלך, מאיפה הם מגיעים?

"כן, אתה רוצה שאספר לך? יש לי הרבה מצביעים מ'העדה החרדית', עשרות אלפי תלמידים הגיעו לבלפור כל מוצאי שבת, עמדו איתנו, דיברו איתנו במשך שעה וחצי ואף אחד מהם לא יצביע לנו?".

אתה רציני?

"תבדוק אותי אני לא אומר סתם, במשך שנה וחצי עשרות אלפי בחורי ישיבה הגיעו כל מוצ"ש, אתה חושב שהם לא יצביעו לנו. הם הגיעו וניהלו דיאלוג עם המפגינים אתה חושב שלא נמצא שם מצביעים?".

אתה באמת בונה על הציבור החרדי?

"יש חלק מהחסידויות שהזדהו איתנו מהרגע הראשון, אני התנגדתי בתקופת הקורונה לסגור את מוסדות התורה, אני אמרתי שאסור לסגור, יש דורות שלמים של תלמידים שנפלטו והפכו להיות שבבאניקים ואנחנו אומרים את הדבר הפשוט - התנגדנו לזה". "עכשיו יש חסידיויות שהיו איתנו לאורך כל הדרך, לא נקבל מהם מצביעים? אני אופטימי שכן נקבל מהם, לא אומר לך מנדטים אבל בהחלט מצביעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר