שיפור במצב הבחור

פיגוע הירי בישיבה: "פתאום התלמיד שם לב שהוא ספוג דם"

ראש הישיבה שחזר את הפיגוע אמש לעבר הישיבה, וסיפר כי "גם אחרי שהתלמיד נפצע הם המשיכו לירות". הוא עדכן כי חל שיפור במצבו של הבחור שנפצע בינוני, ומצבו כעת קל (ביטחוני)

(צילום: דוברות מועצת דרום הר חברון)

ראש הישיבה ביישוב כרמל, הרב נתן אופנר, התייחס הבוקר (שישי) בריאיון בגלי צה"ל לפיגוע הירי בדרום הר חברון: "התחלנו לשמוע רעשים מכל כיוון, בהתחלה חשבנו שאיזה ארון נפל או משהו בסגנון. נורו כמה מטחים, וגם אחרי שהתלמיד נפצע הם המשיכו לירות".

בראיון לכאן רשת ב' סיפר: "ישבנו ולמדנו והתחלנו לשמוע רעש חזק מאחורי בית המדרש. אחד יצא לבדוק מה קורה, שמענו רעש נוסף. בדיעבד הבנו שזה היה יריות, אבל לא קלטנו, חשבנו שמשהו נפל. אותו תלמיד ואני הלכנו לשם, הכל היה נראה תקין ואז שמענו שלושה נפצים מאוד חזקים. ואז היה מטח יריות שחדר את הדלת".

"עדיין לא הבנו שאנחנו באירוע ירי ואז הוא קלט שהוא ספוג בדם. כל החבר'ה קלטו מה קורה. נכנסו לחלק מוגן יותר. הזעקנו את הצבא שהגיע מהר".

במהלך הראיון, ראש הישיבה עדכן כי מצבו של התלמיד שנפצע מוגדר קל ובמהלך היום הוא ינותח להוצאת רסיסים והביע תקווה שיחלים במהרה.

המחבלים שביצעו את הפיגוע אמש בכרמל הצליחו להימלט. לפי צה''ל מדובר בירי שבוצע כמה מאות מטרים מהיישוב, לעבר בית המדרש של ישיבת ההסדר. כוחות הביטחון ממשיכים בסריקות וחיפושים אחר המחבלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר