המדגם בתיכון בליך

מוכתר עקפה את מרצ, מיכאלי תועדה מתעמתת עם בן גביר

במוסד שבעבר חזה את תוצאות הבחירות התקיים מדגם בין התלמידים. התוצאות: יש עתיד מובילה, בן גביר מקבל פי 2 ממרצ (פוליטיקה בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בן גביר בבליך, היום (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

תלמידי תיכון בליך ברמת גן הצביעו היום (שלישי) בבחירות הדמה שנערכות במקום כבר עשרות שנים, לקראת כל תקופת בחירות. פוליטיקאים ממגוון צדי הקשת הגיעו על מנת לשכנע את התלמידים.

במהלך היום נאמו בפני התלמידים יו"ר 'העבודה' מיכאלי, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הדר מוכתר ונוספים. מיכאלי תקפה בנאומה את בן גביר, ואף השניים תועדו מתעמתים זה מול זה.

במדגם עצמו הובילה מפלגת 'יש עתיד' עם 45.1% מהקולות אחריו 'הליכוד' עם 24.0%. המחנה הממלכתי של גנץ קיבל בתיכון 12.4%. בהמשך - העבודה עם 5% ומיד אחריה הציונות הדתית עם 4.6%.

רשימתה של הדר מוכתר הפתיעה עם 2.9% תמיכה. אחריה מרצ עם 2.2% והמפלגה הכלכלית עם 1.7%.

בעוצמה יהודית בירכו על התוצאה: "מדובר בהישג גבוה ומרשים בבית ספר שנחשב לאחד ממעוזי השמאל, המעיד על כך שהנוער נמצא בהתפכחות. ניתן לראות זאת בהתפוררות של מרצ, שאפילו לא עברה את אחוז החסימה – ואילו אנו זוכים לחמישה מנדטים".

בנוסף, בעוצמה יהודית הדגישו כי בפתק ההצבעה הושמט שמה של עוצמה יהודית, ונכתב רק שם הציונות הדתית – בשונה מהפתק האמיתי אותו ישלשל הציבור לקלפיות ביום הבחירות, בו יופיע שמה של עוצמה יהודית לצד שמו של ח"כ בן גביר. "אין לנו ספק כי לו הייתה נכתבת גם עוצמה יהודית, עימה מזוהה חבר הכנסת בן גביר, כמות הקולות לה היינו זוכים הייתה גדולה פי כמה".

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, תקפה את בן גביר בדבריה בתיכון: "אני מכירה את איתמר בן גביר מהימים שהוא לא היה מתחפש לדובון אכפת לי. עוצמה יהודית חברות וחברים זה לשמור על צה"ל חזק ולא כמו האיש הזה שמדבר על עוצמה יהודית אבל לא שירת בצה"ל, בכלל לא שירת בצה"ל אף פעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר