"אהיה השר לבט"פ הבא"

השר עמר בר-לב תירץ מדוע נדחק למקום לא ריאלי; "לא אוהבים משטרה"

עמר בר לב, השר לביטחון הפנים שנדחק בפריימריז במפלגת 'העבודה' למקום לא ריאלי, טען כי "בסבירות גבוהה" יישאר שר הבט"פ גם בממשלה הבאה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השר לביטחון הפנים עמר בר לב (צילום: פלאש 90)

השר לביטחון הפנים עמר בר לב, אמר בריאיון מוקדם יותר היום (רביעי) כי למרות שנדחק למקום לא ריאלי, הוא עדיין אופטימי שהוא יישאר השר לביטחון הפנים גם בממשלה הבאה.

בריאיון ל'כאן רשת ב'', אמר כי "אנשי מרכז-שמאל אנחנו אוהבים שלום ואחווה. כל עניין של אלימות פנימית או התחזקות של גורמים שלעיתים רחוקות האזרח הפשוט נתקל בהם במצב נוח - זה לא עושה לנו הרגשה טובה".

עוד אמר בר לב כי "אנשי המרכז-שמאל לא ממש אוהבים משטרה", וכי הסיבה לכישלונו הייתה הריכוז שלו בענייני משרדו ולא בפריימריז.

בהתייחס לפיגוע בחולון אתמול אמר בר לב כי הוא "אני לא בטוח שאנחנו בתהליך של הידרדרות. אנחנו במצב מאוד לא טוב הרבה מאוד זמן - בעיקר ביהודה ושומרון".

כשנשאל אם לדעתו מדובר באינתיפאדה, אמר בר לב כי "בדרך כלל מגדירים אינתיפאדה כמעט בדיעבד, אבל אני לא חושב שזאת אינתיפאדה".

"מה שמאפיין אינתיפאדה זה התעוררות ההמונים ביהודה ושומרון - וזה לא קורה לשמחתי. לצערי יותר ויותר צעירים פלסטינים אוחזים בנשק ויוצאים גם כנגד המתיישבים וכוחות צה"ל - אני מאוד מקווה שזה לא יתפתח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר