גל הטרור נמשך

פיגוע דקירה ליד מודיעין: מחבל ניסה לפתוח מכוניות, ריסס גז פלפל - וחוסל; 8 נפצעו קל

ברקע תמיכת לפיד במדינה פלסטינית: מחבל דקר הערב אזרחים בתחנת דלק בצומת שילת. איש ביטחון בלבוש אזרחי ירה ונטרל אותו • עדי ראייה תיארו כי ניסה לפתוח דלתות רכבים. 8 נפצעו באורח קל, חלקם מגז פלפל שרוסס לעברם (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: Flash90)

מחבל חמוש בסכין דקר הערב (חמישי) אזרחים בכביש 433 וחוסל. המחבל יצא ככל הנראה מרכב בעת שחנה ברמזור ליד צומת מודיעין. המחבל פתח את הדלת של שני רכבים ובמהלך מאבק פגע קלות בגבר כבן 39 ובגבר כבן 23 ופצע אותם קלות ביד. במקביל ריסס גז מדמיע לעבר נוסעי רכבים.

בשלב הזה שני כלי רכב המשיכו בנסיעה עד לתחנת הדלק סמוך לצומת שילת, ורכב אחד נשאר בצומת מודיעין מערב. בתחנת הדלק חוסל המחבל בידי איש ביטחון שהיה לבוש בלבוש אזרחי. זה שלף את האקדח לאחר שנפגע באורח קל - ונטרל את המחבל.

עד ראייה חרדי לפיגוע תיאר: ״המחבל הגיע לדלת של הרכב שלי, וניסה לפתוח את הרכב שלי ולא הצליח, היה לי נס גדול, הוא רץ לרכב אחרי התיז גז פלפל וניסה לדקור משהו ואז לעוד רכבים, ואז יצא משהו יצא ירה ונטרל אותו״.

ממגן דוד אדום נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לסה"כ 8 נפגעים קל מאוד, בהם 2 גברים עם חתך שטחי, ו-5 שנפגעו מגז מדמיע. בנוסף טופל הגבר שניטרל את המפגע ונחבל קלות בפניו".

משטרת ישראל הודיעה כי פתחה בחקירת האירוע. "במוקד 100 התקבל דיווח בדבר חשד לאירוע דקירה בצומת מודיעין מערב, במסגרתו נדקרו שלושה אזרחים באורח קל על ידי חשוד שנוטרל ע"י שוטר. בחינת הרקע והנסיבות בבדיקה", נמסר מהמשטרה.

מפכ"ל המשטרה שבתאי הגיע לזירת הפיגוע. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון הדגיש תדרוך כתבים בזירת הפיגוע, כי מדובר במענה מקצועי ונחוש של שוטר מג"ב, שניטרל את המחבל ובכך מנע פגיעה קשה ורבה יותר.

עפ"י בדיקה מקצועית בשטח, עולה כי המחבל הנו תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר