"איילת הביביסטית"

מתן כהנא חושף: התכנית של בנט להתמודד בלי שקד

בכיר 'ימינה' שעבר ל'המחנה הממלכתי' תוקף את עמיתתו לשעבר: "לפני שנפתלי החליט שהוא עוזב וכשדיברנו בינינו על ריצה, היה ברור לנו שאנחנו לא יכולים לרוץ עם איילת" (פוליטי)

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

השר לשעבר מתן כהנא חושף בראיון לאתר חדשות 12 כי נפתלי בנט, לפני שקיבל את ההחלטה לא להתמודד שוב בבחירות הנוכחיות, חשב לרוץ בלי איילת שקד, שעמדה לצידו בכל התהפוכות הפוליטיות שעברו.

"לפני שנפתלי החליט שהוא עוזב וכשדיברנו בינינו על ריצה ואמרנו 'בוא נתארגן לבחירות', היה ברור לנו שאנחנו לא יכולים לרוץ עם איילת. היה ברור שנפתלי ואני נהיה בצד שלא רוצה את ביבי, והיה ברור שאיילת לא שם, איילת בגדול רואה את עתידה בליכוד, היא ביביסטית".

"אחרי שנפתלי כבר הודיע שהוא הולך והתלבטנו איך לרוץ, אמרתי לאיילת, 'תקשיבי, הסנטימנט שלך הוא ללכת עם ביבי. בואי ניפרד כידידים, תלכי עם ביבי'", משחזר כהנא.

הוא מספר כי ראש הממשלה לשעבר עזר לו להתקבל ל'המחנה הממלכתי'. "בנט מאוד עודד אותי על הבחירה, הוא גם עזר לי. הוא גם היה אקטיבי בלעזור לי להיכנס למחנה הממלכתי ועזר לי מול גנץ ומול סער".

לדבריו, "עכשיו יצאה האיילת האמיתית, זו שרוצה את נתניהו כראש ממשלה. איילת שרוצה ממשלת ימין צרה זאת האיילת האמיתית. זאת האיילת שאני ידעתי שהיא חבויה בתוך האיילת הקודמת".

השרה שקד אישרה את הפרטים: "מתן כהנא הבין נכון. אני ימנית ואני עובדת בשביל ממשלה ימנית, בעוד שהוא מנסה להטעות את הציבור הדתי-לאומי ולהלבין את גנץ ואיזנקוט השמאלנים. אבל לא יעזור לו, אנשי ימין לא יכולים להצביע לגנץ ואיזנקוט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר