אסון בחופשה

שתי ישראליות נהרגו בתאונת דרכים קטלנית בגיאורגיה

שתי ישראליות נהרגו בתאונת דרכים קשה באזור קאדה ההררי, כ-40 ק"מ מבטומי שבגיאורגיה. במקום עוד 17 פצועים, ככל הנראה רובם ישראליים שטיילו במקום (בעולם)

(צילום: מסך, מתוך שידורי התקשורת הגיאורגית)

שתי ישראליות נהרגו היום (שישי) בתאונת דרכים קשה באזור קאדה ההררי, כ-40 ק"מ מבטומי שבגיאורגיה. לפי משרד החוץ, 17 נוספים נפצעו באירוע - רובם ישראלים.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו על התאונה ומסרו כי מיניבוס תיירים ובו הישראלים ורכב אחר התנגשו זה בזה בעיקול הדרך בהרים סמוך לעיר.

המשטרה המקומית פתחה בחקירת נסיבות התאונה. מחלקת ישראלים בחו"ל של משרד החוץ הופקדה על הטיפול באירוע ושגרירת ישראל בגיאורגיה הדס מיצד יחד עם הקונסולית בטיביליסי הדס כהן יצאו לאזור התאונה.

שגרירת ישראל בגאורגיה, הדס מיצד, מסרה כי "מיד, יחד עם הקונסולית בשגרירות הדס כהן והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, התחלנו לטפל בתאונה על מנת לסייע לנפגעים וכן לפעול מול הרשויות הגאורגיות על מנת לזרז את הטיפול בהליכים".

היא הוסיפה כי היא כבר בדרכה למקום. "אנחנו עושים את מירב המאמצים להגיע לשם בהקדם על מנת לתמוך מקרוב ולסייע".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר