וּמִי בָאֵשׁ

תיעוד מאוקראינה: המל"טים האיראניים מתאבדים באודסה

הרוסים מגבירים את השימוש שהם עושים במל"טים המתאבדים מתוצרת איראן, ולפי הדיווחים מאוקראינה, היום לבד הם תקפו את אודסה באמצעותם - שמונה פעמים (בעולם)

(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)

אזרחי אוקראינה מפרסמים היום (ראשון) תיעוד וידאו המראים כיצד צבא רוסיה עושה שימוש במל"טים מתאבדים מתוצרת איראן, שהאד 136.

קרא בנושא:

על פי הדיווחים, הרוסים מגבירים את השימוש במל"ט האיראני, והיום לבד שיגרו אותו בינתיים שמונה פעמים להתאבד על מטרות שונות בערי אודסה.

מוקדם יותר היום דיווחנו כי בכיר אוקראיני אמר במהלך היממה האחרונה כי ארצו ביקשה מידע מודיעיני מישראל על התמיכה האיראנית בצבא הרוסי. "הם הביאו לנו מעט מידע מודיעיני אבל אנחנו צריכים הרבה יותר מזה", אמר הבכיר.

בתוך כך, בשל המודיעין הישראלי, אוקראינה מצמצמת את קשריה הדיפלומטיים עם איראן משום שסיפקה מטוסי תקיפה לא מאויישים לצבא רוסיה.


משרד החוץ בקייב הודיע במהלך השבת על ביטול ההאמנה של שגריר איראן ועל צמצום ניכר של הסגל הדיפלומטי בשגרירות האיראנית.

הנשיא זלנסקי עדכן במקביל כי עד כה הפילו הכוחות האוקראיניים שמונה מלט"ים מתוצרת איראן, שהיו בפעילות הצבא הרוסי באוקראינה.

בהודעה רשמית, איראן הביעה צער על החלטתה של אוקראינה וקראה לה שלא להיות מושפעת מגורמים המבקשים לחבל בקשרים שבין שתי המדינות.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר