בבוקר החג

הלם בשכונה החרדית: אשת הבעל תוקע נפטרה בפתאומיות

לפני התפילה אמרה לבעלה שאינה חשה בטוב והלכה לנוח. בסיום התפילה התבשר בעל התוקע כי רעייתו הלכה לעולמה בפתע פתאום (דיין האמת)

שלמה מן | כיכר השבת |
ברוך דיין האמת (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי, מהשכונות המרכזיות והוותיקות של חסידות חב"ד בישראל, נפטרה בפתאומיות ביומו הראשון של ראש השנה אשתו של בעל התוקע הוותיק, מרת רבקה כהן ע"ה.

בעלה, הרב יחזקאל כהן, ראש כולל בשכונה ומי שבמשך שנים כיהן כמנהל התלמוד תורה בעיר, תקע בשופר ביומו הראשון של החג. כשחזר לביתו לאחר התפילה התבשר בבשורה המרה.

לפי הדיווח באתר חב"ד COL, מרת כהן ע"ה אמרה לבעלה לפני התפילה כי היא לא חשה בטוב ולאחר מכן הלכה לנוח ולא התעוררה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את פטירתה.

המנוחה היא בתו של הגאון החסיד רבי יוסף גולדברג זצ"ל, מראשי הישיבות הנודעים בחסידות חב"ד, שבמשך שנים כיהן כראש ישיבת חב"ד בברינואה שבצרפת והעמיד מאות תלמידים בתורה וביראה, מהם רבים העומדים כיום בחזית עולם התורה של חב"ד בעולם.

הותירה דור ישרים מבורך, בנים ובנות בכל רחבי העולם. הלוויתה תצא בשעה 22:30 מבית הכנסת המרכזי בשכונת מגוריה בקריית מלאכי ותמשיך להר הזתים בירושלים. יושבים שבעה בבית משפחת כהן, נחלת הר חב''ד 178 קרית מלאכי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר