"השיא - סוכות"

אריה קינג: "ירושלים מצויה בהתקוממות מאורגנת של אירועי פח"ע"

סגן ראש העיר ירושלים, אריה קינג, טוען כי יש התקוממות מאורגנת של אירועי טרור ומעריך כי השיא יהיה בחג הסוכות הקרב ובא; במהלך ראש השנה נעצרו עשרות מתפרעים (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אריה קינג (צילום: Hadas Parush/Flash90)

סגן ראש העיר ירושלים, אריה קינג, טוען כי יש התקוממות מאורגנת של אירועי טרור ומעריך כי השיא יהיה בחג הסוכות הקרב ובא.

"כסגן ראש העיר מזה שנה וחצי", כתב קינג, "כחבר מועצת עיריית ירושלים מזה כ9 שנים, כתושב הר הזיתים 25 שנה. צר לי לבשרכם, בצורה חד משמעית למרות שיהיו שיגידו לי שזה לא העיתוי הנכון לכתוב זאת ושאין זה מתפקידי לכתוב על כך: ירושלים מצויה בהתקוממות מאורגנת של אירועי פח"ע, זה לא טרור יחידים.לדעתי השיא-סוכות".

בעקבות עליית יהודים להר הבית במהלך ראש השנה - בניגוד להלכה האוסרת זאת - עצרה המשטרה 14 חשודים שהשתתפו בעימותים עם כוחות הביטחון.

בלילה שבין ראשון לשני הסתגרו בהר הבית עשרות צעירים ערבים שעם תחילת ביקורי היהודים בהר, הם ירו זיקוקים לעבר השוטרים.

אמש, פעלו כוחות משטרה של מחוז ירושלים בשכונות צור באהר וסילואן שבמזרח ירושלים, לפיזור הפרות הסדר הכוללות: יידוי אבנים, ירי זיקוקין, הצתת פחים וזריקת בקבוקים, תוך הדיפת המתפרעים ושימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר.

במהלך הפרת סדר בצור באהר, בלשי תחנת עוז יחד עם צוות יס"מ ירושלים ולוחמי מג"ב עצרו 2 חשודים בני 14 ו-18, תושבי צור באהר, המעורבים בהפרות סדר במקום. אחד החשודים נתפס 'על חם' כשהוא מחזיק בכוורת זיקוקין ודגל פלסטין, ובחיפוש על גופו נתפסה סכין. כמו כן איתרו ותפסו השוטרים מספר בקבוקי תבערה מוכנים להפעלה.

בנוסף, כוחות המשטרה ומג"ב של מחוז ירושלים פעלו גם בסילואן לפיזור הפרות סדר הכוללות יידוי אבנים וירי זיקוקין לסרוגין לעבר כוחות המשטרה. אין נפגעים או נזק במקום.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר