יוזמה בגוש ביבי

זו ההצעה הנבחנת לאיילת שקד בתמורה לפרישה מהמרוץ

חודש לבחירות, האם השרה שקד תפרוש מהמרוץ? בגוש נתניהו יוזמים הצעה לתפקיד שגרירה באחת ממדינות אירופה • שקד: "לא יקרה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תפרוש? איילת שקד (צילום: Flash90)

האם איילת שקד, שנכון לתקופה זו אינה עוברת בסקרים את אחוז החסימה, תפרוש מהמרוץ? בגוש נתניהו שוקלים להציע לשרה שקד תפקיד שגרירה באחת ממדינות אירופה תמורת פרישתה. כך פרסם היום יאיר אטינגר ב'ישראל היום'.

ההצעה לא הועברה עדיין לשקד באופן רשמי. בתגובה מסרה שקד לפרסום ב'ישראל היום': "לא יקרה. אני רצה עד הסוף. אפשר לחסוך את ההצעות".

בתקופה הקרובה הלחץ על שקד, שמצהירה על עצמה כי שייכת לגוש הימין וכי כניסתה לממשלה הייתה טעות, שתפרוש מהמרוץ עלול לגבור, בשל החשש כי תשרוף קולות למחנה.

בחדשות 12 פרסמה דפנה ליאל הקלטה שבה נשמע בצלאל סמוטריץ על כך ואומר כי הוא אופטימי. "יש מגעים שאני מנהל בתוך המחנה הלאומי שהיא תמצא את הדרך להיות שותפה בדרך כזאת או אחרת", נשמע יו"ר הציונות הדתית אומר בחוג בית.

"חושב שזה נכון שתמשיך לייצג את קולה. יש דרך שהיא תמשיך להיות חלק מהעשייה ומהתרומה לישראל במחנה הלאומי בלי שהיא לוקחת סיכונים גדולים ומסכנת את מדינת ישראל ואת המחנה הלאומי. אני מאוד מקווה שהשכל הישר יגבר. יש לי סיבות להיות אופטימי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר