ברודני בראש

על רקע הסקרים: איילת שקד תפרוש מראשות 'הבית היהודי'?

במפלגת 'הבית היהודי' מסתובב רעיון לפיו איילת שקד תפרוש מראשות הרשימה לטובת ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, וזה בניסיון לנסות ולצלוח את אחוז החסימה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איילת שקד | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 )

מאז התאחדה השרה איילת שקד עם רשימת 'הבית היהודי' הסקרים מנבאים כי היא עדיין לא צפויה לעבור את אחוז החסימה, מה שמעלה את רף הדאגה והלחץ במטה המפלגה הדתית.

אמש דיווח העיתונאי אמנון אברמוביץ' בחדשות 12, על רקע סקר חדש שפורסם לפיו שקד נמצאת הרחק מאחוז החסימה עם 1.6% בלבד, כי במפלגה עלה רעיון חדש בניסיון להתגבר על אחוז החסימה.

על פי הדיווח, במפלגה שוקלים שאיילת שקד תפרוש מראשות הרשימה לטובת ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, בן הציונות הדתית.

אתמול דווח בעיתון 'ישראל היום' כי בגוש נתניהו שוקלים להציע לשקד תפקיד שגרירה באחת ממדינות אירופה תמורת פרישתה. שקד דחתה את ההצעה ואמרה: "לא יקרה. אני רצה עד הסוף. אפשר לחסוך את ההצעות".

יוסי ברודני בריאיון באולפן 'כיכר'

כזכור, בריאיון בואלפן הבחירות של 'כיכר השבת', התייחס ברודני להחלטה של קד שלא לפרוש מהממשלה ואמר: "כולם מבינים שזו ממשלת מעבר ובעוד חודש וחצי תתחלף הממשלה הזאת, היא שומרת על האינטרסים של הימין בממשלה".

ברודני התחייב לשבת רק בממשלת ימין: "מאה אחוז, נקודה. ברור איפה מבציעי 'הבית היהודי' נמצאים, אני איש ימין, אנחנו מפלגת ימין, אנחנו חלק מגוש הימין. נתניהו היחיד שיקבל מאיתנו את המנדט להרכיב את הממשלה. אני אומר את זה עכשיו בגלוי: אני איש ימין על מלא, אנחנו נלךך אך ורק עם גוש הימין. אנחנו הולכים אך ורק עם גוש הימין. לא נשב באףף ממשלה שהליכוד לא יהיה בה. לא נשתף פעולה עם המפלגות הלא ציוניות. לא נשתף פעולה עם ממשלה שלפיד יקים, נלך לאופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר