תפרוש מהמירוץ?

יו"ר בל"ד: ייתכן שלא נעתור לבג"ץ נגד פסילת המפלגה

אחרי החלטת ועדת הבחירות לפסול את התמודדות בל"ד ולמרות הסיכוי כי בית המשפט יהפוך את ההחלטה, בבל"ד שוקלים שלא לעתור - כאשר ברקע הסקרים מראים כי לא יצליחו (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בעקבות החלטת ועדת הבחירות המרכזית, אומר הבוקר (שישי) יו"ר מפלגת בל"ד, סמי אבו שחאדה בריאיון עם אריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב כי גורמים בהנהגת המפלגה קוראים שלא לעתור נגד ההחלטה לפסול את מועמדותה לבחירות.

הוא עדכן כי היום בשעות הצהריים תיערך ישיבת חירום כדי לדון בנושא. יצוין כי ברקע, הסקרים מראים כי המפלגה לא תצליח לעבור את אחוז החסימה.

החלטת ועדת הבחירות, אמר אבו שחאדה, היא "החלטה פוליטית, יש ניסיון להנדס מנהיגות ערבית ולחלק אותנו לקיצונים ומתונים".

"בל"ד היא דווקא המפלגה הכי מתונה בעיניי - מי שנאבק למען צדק ושוויון למען כל האזרחים במדינה לא יכול להיתפס כקיצוני", אמר יו"ר בל"ד, שנמנה על אלו שכן מעוניינים לעתור על פסילת המפלגה.

אבו שחאדה המשיך ואמר: "מי שמציע אלטרנטיבה פוליטית דמוקרטית נתפס כקיצוני, ומי נתפס כמתון? מי שבעד טרנספר, כיבוש ואלימות. זה משהו אבסורדי שלא בריא לכולנו, יהודים וערבים".

לדבריו, "בחברה הישראלית שהידרדרה כלפי הימין והימין הקיצוני משמעות המושג 'ימין' היא מי שונא יותר ערבים. זה לא חברה רגילה שבה הימין בהגדרתו הוא בעד ליברליזם כלכלי וזכויות פרט - הלוואי שהיה ימין כזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר