ניצלו מניסיון לינץ'

דרמה: חרדיות נכנסו בטעות לשכם וחולצו על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים

נשים יהודיות שככל הנראה טעו בדרך ומצאו את עצמן בתוך העיר שכם, נתפסו על ידי מקומיים שאף שלפו עליהן נשקים. בהמשך חולצו על ידי אנשי המנגנונים של הרשות הפלסטינית, והועברו חזרה לישראל - לחקירה כיצד נכנסו לאיזור האסור לישראלים (חדשות)

(צילום: פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

נשים חרדיות המתגוררות בעיר אלעד, יחד עם בנותיהן הקטנות, נקלעו הצהריים (שלישי) ערב יום כיפור בטעות בתוך העיר שכם, בעקבות טעות בדרך במהלך הנסיעה.

הנשים נתפסו על ידי פלסטינים מקומיים, ובתמונות שהתפרסמו על ידי הפלסטינים ברשתות החברתיות, נראה כי הן נחקרו על ידי גברים עם נשקים שלופים.

הפלסטינים כבר החלו לדווח כי הן נתפסו על ידי המחבלים מהקבוצה הקיצונית 'גוב האריות', העומדת מאחורי פיגועי הטרור האחרונים, ומפלס הלחץ בישראל עלה.

בהמשך התברר כי המחבלים לקחו אותן לתוך חנות מקומית, שם שמרו עליהן תוך כדי שהם מזעיקים את אנשי המנגנונים של הרשות הפלסטינית, שהגיעו לזירה.

(צילום פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

במקום התקהלו מאות מתושבי העיר ועלה החשש כי ינסו לבצע לינץ' בנשים ובבנותיהן הקטנות, שנראו מפוחדות מאוד בתמונות שהפיצו הפלסטינים.

בסופו של דבר, אנשי המנגנונים של הרשות הגיעו למקום, והצליחו לחלץ אותן בשלום. כעת, הנשים עושות את דרכן חזרה לישראל, כאשר בכניסה לשכם ממתינים כוחות הביטחון הישראלים.

הנשים צפויות להיחקר על ידי רשויות החוק בישראל כיצד נכנסו לתוך העיר שכם, לאיזור האסור בכניסה לישראלים, ולהבין מה בדיוק התרחש שם.

'גוב האריות' פרסמו כרוז ולפיו "אדם הכניס לשכם שתי נשים ישראליות עם ילדיהם. הן טיילו בעיר העתיקה בשכם ופעילי ערין אלאסוד תפסו אותם. אותו אדם סירב לדבר עם פעילי ערין שמסרו אותו לידי מנגנוני הביטחון של הרש"פ".

"באשר לילדים ולנשים, אנו פועלים על פי צו הנביא מוחמד שאין להרוג נשים וילדים ולכן גם הם הועברו לידי "גורמים המוסמכים".

לסיום איימו: "אנו אומרים לכיבוש רוצח הילדים והנשים, אנחנו איננו רוצחים. ולכל מתנחל בכבישי הגדה אנו אומרים לא ננהג בך כפי שנהגו בנשים ובילדים אלה".

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר