הלוחמים נמלטים

יורד מהרכב ופותח באש: תיעוד פיגוע הירי הקטלני במחסום שועפאט

פיגוע הירי שגבה את חייה של סמל נועה לזר הי"ד, בתיעוד ממצלמות האבטחה. המחבל יוצא מהרכב שהסיע אותו למחסום, שולף נשק ופותח באש לעבר קבוצת הלוחמים והמאבטחים שהיו במקום - ומיד מצליח לברוח מהמקום בלי שינסו לנטרל אותו (ביטחוני)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

תיעוד מזעזע מפיגוע הירי הקטלני במוצאי השבת במחסום שועפאט, מתפרסם היום (ראשון) ממצלמות האבטחה. בוידאו ניתן לראות את רגעי הפיגוע הקשה שגבה את חייה של סמל נועה לזר הי"ד.

המחבל נראה יוצא מתוך הרכב שהביא אותו למחסום, כשהוא עם נשק שלוף. הוא ניגש לעבר קבוצת הלוחמים והמאבטחים שהיו במקום, ופותח באש.

הוא יורה 7 כדורים, עד שנתקל במעצור בנשק. בזמן הזה, הספיק לרצוח את הלוחמת ולפצוע באורח קשה מאבטח שהיה במקום, וכעת מאושפז בבית החולים.

המחבל מצליח לברוח מהמקום, אחרי שהלוחמים שעמדו בסמוך נמלטו ולא ניסו לנטרל אותו, ייתכן כי מחשש לפגיעה בלוחמים שעמדו סמוך מידי למחבל.

בקצה הסרטון ניתן להבחין בלוחם הדורך את נשקו, ושניות אחרי שהמחבל נמלט - הלוחמים מתעשתים ומתחילים לרוץ, אך הוא כבר נעלם.

בינתיים, נהג הרכב שהביא אותו נמלט אף הוא וכעבור שעות הסגיר את עצמו למשטרה בטענה כי רק אסף את המחבל לטרמפ, ולא ידע על כוונותיו לפגע.

מאז, המחבל עדיין לא אותר וכוחות הביטחון, יחידות מיוחדות של המשטרה ושב"כ, עורכים סריקות נרחבות אחריו. מספר סייענים נעצרו והובאו לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר