גל טרור אכזרי

הותר לפרסום: עידו ברוך בן 21 נרצח בפיגוע בשומרון • תחקיר ראשוני חושף פרטים חדשים

ארץ אל תכסי דמו: הותר לפרסום כי בפיגוע הטרור הבוקר בשומרון נרצח החייל עידו ברוך הי"ד • תחקיר ראשוני מעלה כי הכוחות שהיו בשטח בשעת הפיגוע לא הספיקו להחזיר אש והרכב ובו המחבלים נמלט • בצה"ל חוקרים את האירוע המחריד (אקטואליה ביטחון, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפיגוע בשומרון (צילום: דובר צה"ל ו-Nasser Ishtayeh/Flash90)

הטרור ליד שבי שומרון: הותר לפרסום כי חייל צה"ל, לוחם בסיירת גבעתי, סמל-ראשון עידו ברוך ז"ל, צעיר בן 21 מגדרה - נהרג היום (שלישי) בפיגוע הירי המחריד בשומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים.

מצה"ל נמסר כי "הודעה נמסרה למשפחת הלוחם. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

מתחקיר ראשוני של הפיגוע עולה כי הרכב ובו המחבלים נסע במהירות והירי בוצע מטווח קצר מאוד. הנוכחים בשטח לא הספיקו להשיב באש לעבר הרכב והמחבלים נמלטו.

עוד עולה כי נורו לעבר הישראלים שעמדו על הציר כמה כדורי 9 מ"מ. התרמילים נמצאו בנקודת הפיגוע בסריקות של לוחמי צה"ל. בצה"ל בודקים את התנהלות הכוח שהיה באזור.

בצה"ל ממשיכים במאמצים לאתר את המחבל, זאת לצד מאמצים לאיתור המחבל מהפיגוע שארע לפני מספר ימים במחסום שועפט.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בארגון "גוב האריות" הכריזו כי הם האחראים לפיגוע. הארגון ממוקם בעיקר באיזור שכם ומנסה בתקופה האחרונה לבצע שורה של פיגועים בישראל.

עוד כתבו בארגון כי "החלה סדרת המבצעים של ימי הזעם. לוחמינו הגיבורים ביצעו מבצע איכותי ליד שבי שומרון הגזולה וגרמו לפציעות באוייב. הלוחמים נסוגו בשלום מהמקום"

מיו"ר המועצה המקומית שומרון דגן נמסר: "מרקם החיים של תומכי הטרור בשכם שווה יותר מהדם של אזרחי מדינת ישראל. זה עולה בדם של אזרחים, זה עולה בדם של חיילים, זה עולה בדם של מאבטחים במחסומים.

אנחנו דורשים מהממשלה הזו להתעשת היא צריכה ללכת הביתה כי היא מפקירה את החיים של אזרחי מדינת ישראל וגם של החיילים. שנו את הפרדיגמה תפסיקו להעדיף את מרקם החיים של האויבים שלנו על החיים של אזרחי מדינת ישראל"

מח"ט מנשה לשעבר, אמר בריאיון ל'רשת ב'' כי "כל שנה בתקופת החגים יש התגברות, זה לא חדש. לא הייתי ממהר לתת כותרת של אינתיפאדה שלישית. פיגוע מלבה פיגוע, אך לא הייתי ממהר לקבור את התיאום הביטחוני ולהספיד את הרשות. יש פה מפגש אינטרסים שתמיד היה ויהיה".

האירוע מתרחש בצל חשש ומידע מודיעני של מערכת הביטחון מפני אירועי טרור בישראל, זאת בצל חגי תשרי. מדובר צה"ל נמסר כי "התקבל דיווח על פיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומרון שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר