נחת שכזה

הנכד של נתניהו סיים את הש"ס בבר מצווה במאה שערים

בחגיגת בר המצווה של נכד ראש האופוזיציה נתניהו במאה שערים, סיים הנער הצעיר, תלמיד בבית המדרש 'ישועות יעקב, את הש"ס (אנשים בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
סיום הש"ס היום (צילום: באדיבות המצלם)

נכדו של ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו חגג היום (שלישי), יומו הראשון של חול המועד סוכות, חגיגת בר מצווה בשכונת מאה שערים בירושלים לרגל הגיעו למצוות.

במהלך סעודת בר המצווה, שנערכה בנוכחות אביו ומספר חברים, ערך חתן בר המצווה סיום הש"ס.

את הש"ס, כך נודע ל'כיכר השבת', סיים בגיל 13 חתן בר המצווה שמואל רוט, לאחר שהיה יושב במשך שעות אחרי סיום הלימודים בחיידר בבית המדרש 'ישועות יעקב' הסמוך לביתו בשוק מאה שערים בשנה האחרונה, ולומד ללא הפוגה כדי להספיק לסיים את הש"ס עד לבר מצווה.

לפני כחודשיים וחצי נולד למשפחת רוט, שאם המשפחה נועה היא בתו של ראש הממשלה לשעבר, ילד חדש. שמחת הברית נערכה בבית המדרש של חסידי ברסלב בשכונת מאה שערים.

הסבא, בנימין נתניהו, רצה להגיע להשתתף בשמחת הברית אך בשל החשש ממהומות עם קנאי מאה שערים הוא לא הגיע, ומוקדם יותר ביקר את בתו והנכד הטרי בבית החלמה ליולדות ברחוב הנביאים בירושלים.

נועה נתניהו רוט נשואה לאיש העסקים וההייטק דניאל רוט, השניים משתייכים לחסידות ברסלב ומתגוררים בשכונת מאה שערים בירושלים. ילדיהם מתחנכים בתלמוד תורה של 'הפלג הירושלמי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר