המבוכה וההבהרה

אחרי כפר חב"ד, נתניהו מבהיר: "גנץ הוא שמאל" • צפו

לאחר שאמש פורסם תיעוד של נתניהו ממתין שבן גביר ירד מהבמה כדי שהוא יוכל לעלות. היום, נתניהו מבהיר, כי הוא לא ישב עם גנץ באותה ממשלה; "הליכוד לא ילך איתם לא ברוטציה ולא בשום דרך אחרת" | צפו (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו, היום (צילום: דוברות)

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, תועד אמש (שני), כשהוא ממתין במקום צדדי בהקפות שניות בכפר חב"ד, עד שחבר הכנסת בן גביר ירד מהבמה והוא יוכל לעלות, בשל כך נפוצו שמועות שנתניהו לא יקים ממשלה עם בן גביר אלא עם גנץ, והיום, הוא מבהיר, כי לא יעשה זאת.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', יו"ר עוצמה יהודית התקבל אמש באהדה רבה במעמד הקפות שניות בכפר חב"ד, אך כאשר הגיע למקום ראש האופוזיציה נתניהו, הוא לא הסכים לעלות לבמה עד שבן גביר ירד. המארגנים ניסו לשכנע בכל דרך את בן גביר לרדת מהבמה, כדי שנתניהו שישב במקום צדדי יוכל לעלות, אך בן גביר זעם על הדרישה ותחילה סרב לרדת, רק לאחר שכנועים ארוכים, הוא ירד.

היום, נתניהו מבהיר ואומר: "אין פלא שאוסטרליה ביטלה את החלטתה להכיר בירושלים כבירת ישראל, כשגנץ אומר ש״יש מקום לבירה פלסטינית בירושלים״ ולפיד אומר שהוא ״רוצה להקים מדינה פלסטינית״? לפיד וגנץ הם שמאל. הליכוד לא ילך איתם לא ברוטציה ולא בשום דרך אחרת".

עוד הוסיף נתניהו: "הפעם מצביעי הליכוד לא נשארים בבית – כולם יוצאים להצביע מחל כדי שנקים ממשלת ימין ל-4 שנים עם השותפים הטבעיים שלנו - ש״ס, יהדות התורה והציונות הדתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר