שיימינג גם לנתניהו

גנץ סירב לספק נשק לאוקראינה וחטף מהערוץ הבלארוסי

בערוץ של האופוזיציה הבלארוסית המנוהל על ידי צוות עיתונאים פרו-אוקראיניים, תקפו את ההחלטה של שר הביטחון בני גנץ לא לספק נשק (עולם, מדיני)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
שיימיניג על נתניהו וגנץ (צילום: אבשלום שושוני, אוליביה פיטוסי - פלאש 90)

בצל ההודעה של שר הביטחון בני גנץ שלא לספק מערכות נשק לאוקראינה, בעמוד הטוויטר של רשת 'נקסטה' המונה מעל מיליון עוקבים תקפו את שר הביטחון ואת ראש הממשלה לשעבר.

העמוד מנוהל על ידי אזרחים מבלארוס שנמלטו מהמדינה לאחר שנלחמו ברודן לוקשנקו ומאז נלחמים בו ובנשיא רוסיה פוטין ומרבים לסקר את החדשות באיזור מזרח אירופה.

בעמוד המוכר נכתב: "שר הביטחון הישראלי מסרב לספק נשק לאוקראינה". ועוד קודם לכן היום (רביעי) כתבו על נתניהו: "ראש ממשלת ישראל לשעבר ומנהיג האופוזיציה התנגד לאספקת נשק ישראלי לאוקראינה מחשש שהטכנולוגיה תיפול לידי האיראנים".

הציוץ נגד נתניהו (צילום מסך)

בתגובה, גולשים רבים זעמו. כך למשל כתב גולש אחד: "צריך לקצץ את כל הסיוע לישראל כל עוד היא לא מספקת סיוע לאוקראינה". גולש אחר רטן: "ישראל היא בעלת בריתו החדשה של פוטין! בושה למי שמצדד ברודנים."

גולש אחר כתב: "מעניין. אבל זה בסדר לספק את הנשק שלהם לאזרבייג'ן, אפילו שקרובה הרבה יותר לאיראן. או אולי אוקראינה אינה כשירה מכיוון שהיא לא דיקטטורה."

הציוץ נגד גנץ (צילום מסך)

גולש אחר טען בתגובה לציוץ על נתניהו: "הוא תומך לחלוטין בנרטיב של פוטין שבאוקראינה, הסכנה הגדולה ביותר היא שימוש בנשק גרעיני. הוא גם מכנה את המלחמה "קונפליקט". יש לו סיכויים גדולים להיות ראש הממשלה הבא בעוד שבועיים. במקרה כזה, אוקראינה עלולה לשכוח מכל עזרה אפשרית מישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר