קרבות 'ימינה'

כהנא נגד שקד: "היא נלחמה כמו לביאה למען ממשלת בנט"

השותף לשעבר בסיעה שהובילה את ממשלת השינוי מאשים את איילת שקד ב"שיקולים פוליטיים" שגורמים לה "להתהפך על הממשלה" (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
כהנא ושקד (צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90)

חבר הכנסת מתן כהנא, מספר 9 במפלגת המחנה הממלכתי בראשות גנץ, טען הערב (שבת) בראיון שפורסם בתכנית 'פגוש את העיתונות' בחדשות 12, שהשרה איילת שקד התאמצה ו"נלחמה כמו לביאה" על מנת לשמר את ממשלתו של בנט.

את הדברים אמר בתגובה לדבריה של שקד, בראיון במהלך השבוע, שבו הביעה הסתייגויות מממשלת בנט. בעבר העוד יותר רחוק כינתה שקד את ממשלת בנט כטעות. כעת, שבוע וחצי לפני הבחירות, כהנא פורך את דבריה.

לדבריו של כהנא, "לאיילת שקד יש מניות בכורה בממשלה הזו, היא נלחמה כמו לביאה כדי לשמר את הממשלה הזו והיא ידעה שזו ממשלה טובה ולכן היא גם נלחמה כדי לשמור עליה. לכן זה שיקולים פוליטיים שגורמים לה להתהפך על הממשלה הזו".

ביום חמישי האחרון, בראיון למהדורה המרכזית בחדשות 12, אמרה שקד על בנט: "מבחינה פוליטית הדרכים שלנו נפרדו. הממשלה הזו באמת השפיעה על בנט".

בנט הגיב לדבריה בסוף השבוע: "רה"מ לשעבר בנט הקפיד עד כה לא להתייחס לקמפיינים. הוא גאה בכך שהיה עיקבי בעמדותיו הלאומיות, ושמר על האינטרס הישראלי בכל צומת דרכים, תוך שראה עצמו כראש ממשלה של כל עם ישראל, ולא של מגזר מסוים. האיבה הפנימית מסכנת את ישראל ויש להתגבר עליה, וללמוד לחיות ביחד. דרכם המשותפת הסתיימה, אך בנט מעריך את איילת שקד ואת תרומתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר