חיסול או תאונת עבודה?

בכיר ב'גוב האריות' נהרג בפיצוץ מסתורי; בארגון מאיימים בנקמה

תאמר כילאני, בכיר בארגון הטרור 'גוב האריות' הפועל בשכם, נהרג בפיצוץ מסתורי • בארגון האשימו את ישראל בהתנקשות ואיימו בנקמה • בשבוע שעבר התבטא שר הביטחון: "מניח שאנחנו נפגע בהם" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נהרג. תאמר כילאני (צילום: לפי סעיף 27 א)

בכיר בארגון הטרור 'גוב האריות', תאמר כילאני, נהרג הלילה (בין מוצ"ש לראשון) בפיצוץ מסתורי שאירע בעיר שכם. בארגון הטרור טוענים כי ישראל התנקשה בחייו ומאיימים בנקמה.

על פי דיווחים פלסטינים, כילאני נהרג כתוצאה ממטען שהוטמן באופנוע האישי שלו, אך יש הטוענים כי מדובר ב'תאונת עבודה' בזמן שהמחבל עשה את דרכו עם המטען לכניסה לעיר שכם.

כזכור, בריאיון באולפן 'כיכר השבת', התייחס שר הביטחון בני גנץ לקבוצת 'גוב האריות' ואמר: "הגברנו את ההיערכות סביב מרחב הפעולה של 'גוב האריות' ואני מניח שאנחנו נפגע בהם".

שר הביטחון בני גנץ באולפן 'כיכר השבת'

בהודעת ארגון 'גוב האריות' נאמר בין היתר: "אנו מבטיחים לכוחות הכיבוש ולאביב כוכבי תגובה קשה, מכאיבה וכואבת. קוראים לכל תושב שיכול להיכנס לשכם להשתתף בהלוויתו היום, אין חיים נורמליים כשהדם שלנו ושל בני עמנו נשפך. נתנו היום למולדת את מיטב חיילינו. האריות ילכו אחד אחרי השני, או לניצחון או להיות שהידים".

ארגון הטרור "גוב האריות" שצץ בחודשים האחרונים בשכם מונה כמה עשרות בודדות של חמושים, רובם צעירים בשנות העשרים לחייהם. הם פועלים באופן רשמי בשטח רק מספר חודשים בודדים, אבל כבר הצליחו להוציא לפועל מספר פיגועים קשים.

במערכת הביטחון מעריכים שחברי הארגון מנסים להוציא פיגוע ירי בכל יממה - אך לא תמיד מצליחים. בקרב הפלסטינים הם הפכו לטרנד החם, ודרך זה הם מנסים לחמם את השטח. כל חברי ארגון הטרור מצולמים רק כשהם רעולי הפנים. מוקד הכוח של "גוב האריות" הוא מרכז שכם, שם הם החלו לצעוד בחודשים האחרונים, בעיקר בתהלוכות לוויה.

כזכור, בתחילת החודש, הרשתות החברתיות טיקטוק, פייסבוק ואינסטגרם חסמו את החשבונות של קבוצת הטרור משכם ״גוב האריות״, בהם גוב האריות הפיצו מסרים, סרטוני פיגועים שביצעו ותעמולה, גורמים ישראליים מאשרים כי החסימה בוצעה לבקשת ישראל.

‏עם זאת, רשת הטלגרם טרם נענתה לפנייה ישראל והחשבון של גוב האריות שם פעיל ומשמש אותם כבמה מרכזית של הארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר