שבוע ויומיים לבחירות

נתניהו מצהיר: בן גביר בהחלט יכול להיות שר בממשלה שלי

פחות משבוע אחרי שסירב לעמוד לצדו על אותה במה בכפר חב"ד, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מצהיר כי חבר הכנסת מסיעת 'עוצמה יהודית' יוכל להיות שר בממשלה שיקים, אם יקים אחרי הבחירות (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו ובן גביר (צילום: Avshalom Sassoni, Yonatan SIndel/Flash90)

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הצהיר היום (ראשון) בוועדת הבחירות של ערוץ 14 כי חבר הכנסת איתמר בן גביר מעוצמה יהודית יהיה שר בממשלתו. "הוא בהחלט יכול", אמר נתניהו, "אני מניח שהוא ייבחר, זה ברור לגמרי".

הדברים מגיעים לאחר שלפי הדיווחים סירב נתניהו לפני כשבוע, באירוע ההקפות השניות בכפר חב"ד, לעמוד על הבמה יחד עם בן גביר מחשש לתמונה משותפת. בן גביר ניצל את האירוע כדי להדגיש שנתניהו מעדיף להקים ממשלה עם סיעתו של בני גנץ במקום עם חברי הכנסת של 'הציונות הדתית'.

בן גביר עצמו התייחס לתקרית. בראיון בוועידת המשפיעים של חדשות 12 אמר: "נעלבתי אחרי שאני שוכב על הגדר כדי שהוא יקים ממשלה. אני נפגש איתו כל שבוע ולא צריך את הסלפי. ועדיין, אני מעדיף אותו על פני יאיר לפיד ונפתלי בנט".

בדבריו בוועידה היום תקף נתניהו את יאיר לפיד, ראש המשלה המכהן. "הוא פרזנטור; מי ששולט בממשלה הם שותפיו לשמאל והאחים המוסלמים, שלהם הוא נתן 50 מיליארד ש״ח שהלכו לעמותות חמאס".

על אפשרות הקמת ממשלה עם גנץ אמר נתניהו בוועידת ערוץ 14: "הוא לא פרטנר, בני גנץ הוא שמאל; הוא אמר שהוא לא מתנגד לבירה פלסטינית בירושלים. נקים ממשלה לאומית בהנהגתי עם כל השותפים - בן גביר בהחלט יכול להיות שר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר