בגיל 36 בלבד

טרגדיה בצומת כפר חב"ד: אב משפחה רכב על אופנוע ונהרג

בשעת לילה מאוחרת נהרג עדי סופן, שנמנה עם אנשי קהילת חב"ד ביישוב בית דגן, לאחר שרכב על אופנוע ליד הכניסה ליישוב כפר חב"ד (דיין האמת)

שלמה מן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בתאונת דרכים קשה סמוך לצומת כפר חב"ד נהרג הלילה (בין שני לשישי) ר' עדי סופן ז"ל, אב לחמישה מהיישוב בית דגן, בעת שרכב על אופנוע בכביש.

חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ובהמשך פינו אותו אל בית החולים, אולם שם למגינת לב מכריו ובני משפחתו נאלצו לקבוע את מותו. בן 36 בלבד היה בפטירתו.

הפאראמדיקים של מד"א אייל רוט ופז גוטמן סיפרו: "ראינו אופנוע על הכביש ובשוליים שכב גבר בשנות השלושים מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי דחוף לבית החולים שם נקבע מותו".

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "הלילה בשעה 02:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע שהחליק בכביש 44 סמוך לצומת חב''ד לכיוון רמלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 36 במצב אנוש תוך פעולות החייאה שם נקבע מותו".

לפי הדיווח באתר חב"ד COL, סופן נמנה עם מקורבי קהילת חב"ד בשכונה החדשה בבית דגן ונמנה עם משתתי השיעורים בבית הכנסת של חב"ד.

יהי זכרו ברוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר