בקרית שדה התעופה

75 שנים אחרי שהוקמה: 'סלבודקא' חגגה עם כנס בוגרים | תיעוד

אלפי בוגרים בראשות, ראש ישיבת קול תורה, הגר"י זילברשטיין והגר"י סילמן, התכנסו בפעם הראשונה ל'כנס בוגרים' באולמי אווניו שבקרית שדה התעופה | צפו בתיעוד מהמעמד (עולם הישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
כנס בוגרים של ישיבת סלבודקא (צילום: יעקב נחומי, אריאל אוחנה ואלחנן קוטלר)

היסטוריה בישיבת סלבודקא: 75 שנה לאחר שהוקמה על ידי חתנו של הסבא מסלבודקא, בקרית הישיבה בבני ברק, בישיבה חגגו כנס בוגרים ענק באולמי אווניו שבקרית שדה התעופה.

האירוע ההיסטורי קרה בתחילת השבוע. אלפי בוגרי הישיבה זרמו בהתרגשות לכינוס, למעמד 'לדורותם', בראשות ראשי הישיבה, הגאון רבי דב לנדו והגאון רבי משה הלל הירש.

בין השולחנות של בוגרי הישיבה, היה ניתן לראות את ראש ישיבת קול תורה וחבר מועצת גדולי התורה הגרמ"י שלזינגר, חבר מועצת גדולי התורה הגר"י זילברשטיין, הדיין הגר"י סילמן, ועוד מאות ראשי ישיבות, תלמידי חכמים ויושבי על מדין שהגיעו כמו שאר הבוגרים לחלוק כבוד לתורה וללומדיה ולהעלות על נס את הימים בהם למדו בישיבה.

במרכז המעמד נשמעו דבריהם של ראשי הישיבה: הגר"ד לנדו, הגרמ"ה הירש והגר"ש זקס, שאף סיים את הש"ס לעילוי נשמת אמו שבימים הקרובים ימלאו שנה לפטירתה.

על במת הכבוד ישבו מלבד ראשי הישיבה גם הגר"י פוזן והגר"י גנס, כשכל שאר הבוגרים מכל המחזורים יושבים עם חבריהם לספסל הלימודים בשנות הישיבה.

"זה אירוע שקורה פעם ב-75 שנה", אמרו הבוגרים. "אין ספק שזכינו לגדול בחממה של תורה לאורם של גדולי תורה והיה זה מחזה מרגש לפגוש אחד את השני אחרי עשרות שנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר