מחשש לחייהם

אחרי החיסולים בקסבה של שכם: ארבעה מבוקשים מ'גוב האריות' הסגירו את עצמם

כמעט שתי יממות אחרי הפשיטה הלילית של חיילי צה"ל אל הקסבה של שכם וחיסולי הבכירים בתשתית 'גוב האריות', ארבעה מפעילי ארגון הטרור הסגירו את עצמם לידי המשטרה הפלסטינית (חדשות ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
פלסטיני מתגושש עם כוחות הביטחון, אתמול (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)

ארבעה מבוקשים מתשתית הטרור 'גוב האריות' הסגירו את עצמם הערב (רביעי) לידי המשטרה הפלסטינית. הפעילים הם מוחמד יעיש אלחאפי, מחמוד אלבנא - מהפעילים הבולטים בארגון, מוג'אהד עקוב ועימאד ג'עארה.

אלבנא נחשב לשני בבכירותו בארגון. הוא הבן יחיד שנותר במשפחתו וחשש כי יחוסל, לאחר שהשבוע חוסל הבכיר שמעליו בארגון.

לדברי הפלסטינים, הארבעה הסגירו את עצמם ״לצורך הסדרת מעמדם מול הרשות״. עוד אומרים הפלסטינים הערב: "הרשויות לא הצליחו לשלוט בקבוצת אל-ארן אל-אסווד, וביקשו מהכיבוש תאריך יעד לנהל עמם משא ומתן כדי לשכנע אותם להניח את נשקם, גוב האריות לא יסכים למשא ומתן עם הרשות הפלסטינית, והם סירבו לקבל כסף תמורת מסירת נשקם, ולהפסיק את ההתנגדות לכיבוש".

בלילה שבין שני לשלישי השבוע חוסל, כפי שדווח ב'כיכר השבת', ראש תשתית הטרור גוב האריות בלב הקסבה של שכם. לוחמי הימ"מ - היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול - שירות הביטחון הכללי, כוחות מג"ב וצה"ל פשטו על דירת מסתור בקסבה של שכם ששימשה כמעבדה לייצור מטענים של תשתית הטרור.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן אמר אתמול: "לוחמי הימ"מ בפעילות משותפת עם כוחות צבא והכוונה מדויקת של שירות הביטחון הכללי, סיכלו הלילה יעד מרכזי ופגעו בתשתית הטרור אשר ביצעה לאחרונה שורת פיגועים לעבר יעדים ישראלים".

לדבריו, "הודות לפעילות המהירה והנחושה של הלוחמים, שהתמודדו באומץ לב עם ירי החמושים שבוצע לעברם, הצליחו הכוחות לבצע את המשימה בהצלחה.

"היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול(ימ"מ), בשיתוף כלל גורמי הביטחון תמשיך לפעול נגד הטרור בנחישות ובכל מקום שתידרש במטרה לשמור על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר