"לעזור לאנושות"

מאסק הפך לבעלי טוויטר: פיטר בכירים וישחרר את טראמפ

אחרי שהשלים את רכישת הרשת החברתית, המיליארדר פיטר 4 מבכירי החברה, אותם האשים כי היטעו אותו באשר למספר חשבונות הספאם ברשת החברתית | מאסק הציב יעד: מלחמה בבוטים (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

המיליארדר אילון מאסק השלים הלילה את העסקה הגדולה לרכישת הרשת החברתית 'טוויטר' תמורת סכום של 44 מיליארד דולר.

מיד לאחר מכן צייץ בחשבון הטוויטר הפופולארי שלו: "הציפור חופשית".

הצעד הראשון שביצע מאסק אחרי השלמת הרכישה - הודעה על פיטורי ארבעה מבכירי החברה, אותם האשים כי הטעו אותו באשר למספר חשבונות הספאם ברשת החברתית.

מקורות המכירים את הפרטים סיפרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי המפוטרים הם מנכ"ל טוויטר, פראג אגרוואל, מנהל הכספים נד סגל והיועצת המשפטית הבכירה של החברה וראש מחלקת המדיניות, ויג'איה גאדה.

לדברי אותם המקורות, אגרוואל וסגל היו במטה החברה בסאן פרנסיסקו בזמן השלמת העסקה - והם הוצאו מהבניין.

לטענת מאסק, "הסיבה שרכשתי את טוויטר היא שחשוב עבור עתיד הציוויליזציה שתהיה 'כיכר עיר' דיגיטלית משותפת, בה ניתן להתווכח על מגוון רחב של אמונות באופן בריא, מבלי לפנות לאלימות. כיום יש סכנה גדולה שהרשתות החברתיות יהפכו ל'תיבות תהודה' של ימין קיצוני ושמאל קיצוני, המחוללות יותר שנאה ומפלגות את החברה שלנו".

מאסק כתב כי הוא לא רכש את טוויטר כי "זה יהיה קל. לא עשיתי זאת כדי להרוויח עוד כסף. עשיתי זאת כדי לעזור לאנושות, אותה אני אוהב. אני עושה זאת בענווה ומכיר בכך שכישלון בהשגת היעד הזה הוא אפשרות ריאלית".

כחלק מהביקורת שלו על הצנזורה בטוויטר, מאסק אמר בחודש מאי כי הוא יבטל את חסימת החשבון של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ וחסומים נוספים. עם זאת, טראמפ הבהיר כי לא ישוב לטוויטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר