נלחץ מהסקרים?

נתניהו על סמוטריץ' ובן גביר: "המצביע להם - מצביע לפיד"

"מי שבא ואומר שהוא רוצה לחזק את נתניהו על ידי עוד מנדט אחד או שניים לסמוטריץ', הוא באופן פרדוקסלי מצביע ללפיד", אומר יו"ר הליכוד | ברקע: הסקרים המראים על התחזקות הציונות הדתית (פוליטי)

(צילום: פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בקמפיין נגד הצבעה למפלגת הציונות הדתית ברקע הסקרים המראים עליה בכוחה של המפלגה, על חשבון הליכוד.

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! נשמע נתניהו אומר בשיחה עם אנשי תקשורת: "מי שבא ואומר שהוא רוצה לחזק את נתניהו על ידי עוד מנדט אחד או שניים לסמוטריץ', הוא באופן פרדוקסלי מצביע ללפיד".

נתניהו הסביר לעיתונאים, כך לפי הדיווח של יקי אדמקר, כי התוכנית של יאיר לפיד ויש עתיד היא לעבור את הליכוד במנדט אחד או שניים.

"הוא (לפיד) מטפס ומקווה שיורדים מנדטים מהליכוד כדי שמלאכת ההרכבה תוטל עליו והוא ימצא כבר את הסקרים. מה שבטוח שאם מלאכת ההרכבה לא תוטל עליו - הדרך הזאת נחסמת, ולכן - צריך ליכוד גדול".

נתניהו המשיך: "סמוטריץ' ובן גביר בכל מקרה יהיו שרים בממשלה שלי, אז עוד מנדט אחד או שניים להם - זה לא משנה אבל עוד מנדט אחד או שניים פחות לליכוד, יכול להכריע את הכול".

"לכן, כל מי שבא ואומר שהוא רוצה לחזק את נתניהו על ידי עוד מנדט אחד או שניים לסמוטריץ', הוא בעצם באופן פרדוקסלי מצביע ללפיד. מה זה יעזור אם יהיה לבן גביר וסמוטריץ' עוד מנדט או שניים באופוזיציה? אנחנו רוצים אותם בשלטון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר