בשבת בבוקר

6 רכבים של יהודים נשרפו בירושלים; החשוד שנתפס: ערבי ממזרח העיר

רכבים של יהודים, הוצתו בשבת בבוקר על ידי ערבים, המשטרה פתחה בחקירה ותגברה כוחות באשור מחשש לעימותים, ולפני שעה קלה נעצר חשוד במעשה, ערבי תושב מזרח העיר (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

סמוך לשעה חמש בבוקר, בשבת קודש, התקבלה קריאה במוקדי החירום, על כך שכלי רכב חונים בשכונת סילוואן עולים באש, המשטרה עצרה חשוד במעשה.

כוחות הכיבוי שהגיעו למקום - לדרך השילוח בשכונת סילוואן, מנעו את המשך השריפה אך שישה רכבים נשרפו כליל והם פתחו בחקירה.

מדוברות המשטרה נמסר: "היום לפנות בוקר, התקבל במשטרה דיווח על מספר כלי רכב חונים שעולים באש באזור סילוואן בירושלים. למקום הוזעקו כוחות משטרה ומג״ב של מחוז ירושלים שפעלו יחד עם כוחות החירום וההצלה, והושגה במהרה שליטה מלאה על השריפה עד לכיבויה. בעקבות השריפה לא היו נפגעים, אך נגרם נזק כבד ל-6 כלי רכב של תושבי האזור".

"לאחר איסוף ממצאים וראיות בזירה וביצוע פעולות חקירה ראשוניות - החשד הוא כי מדובר בהצתה מכוונת. כוחות המשטרה ביצעו סריקות אחר חשודים במעשה והמשטרה פתחה בחקירה, שהוטלה ע״י ממ״ז ירושלים על היחידה המרכזית במחוז ירושלים".

לדברי המשטרה: "בשעה האחרונה עצרו בלשי ימ״ר ירושלים חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב מזרח ירושלים בחשד למעורבותו במעשה. החקירה נמשכת במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם כל המעורבים במעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר