המטרה - קואליצייה משותפת

רגע לפני הבחירות: מתהדק הקשר בין יאיר לפיד למשה גפני

ראש הממשלה, יאיר לפיד, שומר בשבועות האחרונים על קשר קבוע עם יו"ר 'דגל התורה', משה גפני • המטרה: הכנסת יהדות התורה לקואליציית במצב בו לנתניהו לא יהיו 61 מנדטים (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד וגפני בכנסת, ערב פיזור הממשלה (צילום: באדיבות המצלם)

ראש הממשלה, יאיר לפיד, מהדק בשבועות האחרונים את הקשר קבוע עם יו"ר 'דגל התורה', משה גפני. כך מדווח הבוקר (ראשון) עיתונאי 'ישראל היום', יהודה שלזינגר.

על פי הדיווח, בעוד ראשי גוש הימין החרימו את התדרוך הביטחוני של לפיד בהקשר של ההסכם הימי עם לבנון, ח"כ משה גפני הגיע ללשכת רה"מ וקיבל תדרוך אישי מיאיר לפיד.

בשבועות האחרונים שומר לפיד על קשר רציף עם גפני, מדווח בעיתון, השניים משוחחים בכל פעם מסיבה אחרת. פעם על בעיות בחינוך המיוחד החרדי, פעם על צרכי העובדות הסוציאליות החרדיות ופעם בכל הקשור לסיוע למשפחת קליינרמן שבנם מויישי נעדר כבר חודשים ארוכים.

ראש הממשלה לפיד ביריאון בלעדי לישי כהן

בסביבתו של לפיד מעריכים הקשר עם גפני חשוב לראש הממשלה אם נתניהו לא ישיג 61, בסביבת ראש הממשלה אמנם לא מוכנים לדבר בפומבי על תרחישי "היום שאחרי" הבחירות - אך הצוות הפוליטי שלו עוסק בכך רבות

הם אמנם לא מדברים ישירות עם אנשי הליכוד, אך ישנם מאמצים רבים לפתוח צירי הידברות גם מול גורמים בגוש הימין וראשי הסיעות החרדיות.

מלכשתו של גפני נמסר: "לא היה ולא נברא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר