הפיגוע בחברון

הקצין שירה במחבל משחזר: "הקב"ט נפגע, השבתי באש"

קצין צה"ל, סגן-משנה ב', מ"מ בחטיבת גולני, ירה במחבל בפיגוע בחברון | הקצין, שהיה בחופשה בביתו, קפץ לזירת הפיגוע לאחר ששמע יריות באזור ויחד עם אנשי הביטחון פעל לנטרול המחבל | כך הוא משחז את רגעי הדרמה (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הקצין משחזר את חיול המחבל (צילום: דובר צה"ל)

סגן-משנה ב', מ"מ בחטיבת גולני, היה זה שירה במחבל שביצע אמש (מוצאי שבת) את הפיגוע הקשה בחברון, בו נרצח גבר בן 50 ונפצעו שלושה נוספים, שניים במצב קל ואחד, עופר אוחנה, מתנדב הצלה ללא גבולות, במצב קשה.

"ישבתי בביתי ולפתע שמעתי יריות מבחוץ", משחזר הלוחם, "יצאתי החוצה תוך כדי שאני דורך את הנשק שלי וחברתי לש.ג. הקרוב, שם פגשתי את קב"ט חברון".

כוחות צה"ל בזירת הפיגוע (צילום: דובר צה"ל)
כוחות צה"ל בזירת הפיגוע (צילום: דובר צה"ל)

"הצטרפתי אליו ונסענו יחד לכיוון האירוע", מספר סגן-משנה ב', "נתקלנו במחבל אחד שפתח עלינו בירי, אני זיהיתי את זה ופרקתי לצד ימין לכיוון מחסה, הקב"ט נפגע, השבתי באש.

"זיהיתי שהקב"ט נפגע תוך כדי ירי, באמת הלכתי לחלץ אותו אחורה, והמשכתי לירות לכיוון המחבל ירי רתק, הגיע רבש"ץ היישוב, דרס את המחבל".

כוחות צה"ל בזירת הפיגוע (צילום: דובר צה"ל)
כוחות צה"ל בזירת הפיגוע (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל מסר כי "לאחר תחקור פיגוע הירי בחברון, המחבל שביצע את הפיגוע נוטרל על ידי איש ביטחון אזרחי וקצין צה"ל, סגן-משנה ב', מ"מ בחטיבת גולני. הקצין, שהיה בחופשה בביתו, קפץ לזירת הפיגוע לאחר ששמע יריות באזור ויחד עם אנשי הביטחון פעל לנטרול המחבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר