הציג תוכנית פעולה | צפו

בן גביר: "אחרי שיקול דעת רציני, החלטתי לדרוש את תיק ביטחון הפנים"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ בן גביר, כינס היום מסיבת עיתונאים במלון וורט בירושלים, בה הוא הודיע על כוונתו לדרוש בממשלת הימין אם תקום, את התיק לביטחון הפנים | אלו הסיבות שמנה בן גביר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן גביר, הערב בהצהרה; "רוצה את תיק ביטחון הפנים" (צילום: עוצמה יהודית)

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, מסר הערב (ראשון) הצהרה לתקשורת במלון וורט בירושלים, והודיע, כי בממשלת ימין בראשות נתניהו שתוקם לאחר הבחירות, ידרוש לקבל את את תיק ביטחון הפנים.

"חזרתי לפני כשעה מהלוויתו של רונן חנניה הי"ד", פתח בן גביר את דבריו ואמר: "עוד חלל, עוד משפחה שכולה בשרשרת החידלון הביטחוני של ממשלת גנץ ולפיד. רונן נרצח עשרות מטרים מהרחוב בו אני גר. עופר אוחנה חברי נפצע ומכאן אני שולח לו איחולי רפואה שלימה. גם משפחתי, כמו משפחות אחרות, הצטוותה להסתגר בביתה עקב מתקפת הטרור. יותר מדי זמן ישראל מסתגרת בבית. האויבים שלנו כבר לא מפחדים".

"האויבים שלנו יצאו בשנה האחרונה למסע רצח בחדרה, באריאל, בבני ברק, בתל אביב ובכל רחבי הארץ - במטרה לטבוח ביהודים. חבורות של פורעים פוגעים ביהודיות במרכז ירושלים, בלב באר שבע, בעכו, וברמלה. למשטרה אין את הסמכות לטפל בפורעים, הנגב הפך למערב הפרוע והטרור החקלאי מכה מכות אנושות את המושבים והקיבוצים ויש אוזלת יד. רק היום ראינו איך לוחמים שוב מותקפים בחברון, רצים לעברם עם אלות ולחיילים אסור לפתוח באש. רק היום ראינו עוד ניסיון לרצוח חיילים בבקעה".

עוד הוסיף ואמר בן גביר: "לפני כשנה וחצי עמדנו כפסע מפני אסון נורא. גדודים של שונאי ישראל מבית פשטו על שכונות יהודיות מתוך כוונה לרצוח משפחות שלמות. שומר חומות היה תמרור אזהרה בוהק, אבל במקום להתייצב למשימה גנץ ולפיד והשר הכושל עמר בר לב נרדמו בשמירה. במהלך כהונתה של ממשלת השינוי ספגה ישראל עלייה של למעלה מ 400% בפיגועי הטרור. בגלל גנץ ולפיד ישראל חזרה לשגרה מדממת של רצח יהודים, והכי חמור השוטרים והחיילים שלנו עם ידיים כבולות, לא מאפשרים להם לטפל בטרור".

לדברי בן גביר: "בחודשים האחרונים פנו אלי מאות שוטרים, לוחמים קצינים ואמרו לי בן גביר, בוא תציל את המשטרה! פונים אלי אלפי אזרחים עם תחושות חוסר הביטחון, אנחנו מפחדים ללכת ברחוב. יש הפקרות, אין הגנה, ואלה ששונאים אותנו מרימים את הראש. ולכן אני מודיע הערב, שבכוונתי לדרוש בממשלת הימין שתקום בעזרת ה׳, את תפקיד השר לביטחון פנים!".

"אני עושה את זה אחרי שיקול דעת רציני", הוסיף ואמר בן גביר: "שנה וחצי של עבודה בוועדה לביטחון פנים, דיונים יום יומיים וסיורים, עבודת הכנה משמעותית, אחרי כמות גדולה של פניות משוטרים. בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון פנים".

"הכנתי תוכנית מקיפה"

לטענת בן גביר: "התכנית המקיפה שלי במשרד לביטחון פנים, שהכנתי אותה תוך התייעצות עם אנשי מקצוע, עשרות קצינים בדימוס וצוות של שני ניצבים ונצמי"ם לשעבר, מתבססת על חמש נקודות מרכזיות כאשר במקביל אליהן כמובן נדאג לתנאי השוטרים, העלאת משכורות וגיוס המוני למשטרה, ואני אפרט בקצרה את חמשת הנקודות. שינוי נהלי הפתיחה באש – אין יותר שוטרים וחיילים שזורקים עליהם סלעים ולא מאפשרים להם לירות, אין יותר מחבלים שעומדים עם בקבוק תבערה ואסור לחייל ושוטר לירות בהם עד שהם לא זורקים הבקת"ב".

"חסינות אישית לשוטרים וחיילים – על כל אירוע לאומני שנועד לפגוע במדינת ישראל, יש חופש פעולה לחיילים ולשוטרים – יש סעיף כזה בחוק האזרחי, נייבא את הסעיף גם לחוק הפלילי. ביטול קייטנות המחבלים בבתי הכלא – לא עוד שוקולדה, מרמלדה, בשר כבש, טלוויזיה רב ערוצית, אגף פתוח, טלפונים חופשי למחבלים, טרור חקלאי ופרוטקשן – פעילות חד משמעית, שימוש בסעיפים לאומניים וכפל עונש כלפי מי שפוגע בחלקאים ובבעלי העסקים שלנו".

"מתן נשק אישי לחיילים משוחררים מרובאי 03 – הפוך מהשר הנוכחי שייזם לקיחת נשק מחיילים משוחררים, אי אפשר להציב שוטר בכל פינה ודווקא בשל כך, צריך לאפשר נשק למי שיודע לתפעל אותו. ההתדרדרות בביטחון האישי, הפרוטקשן והטרור החקלאי לא התחילו בממשלה האחרונה, אלא לפני 15 שנה. בכל פעם הייתה בממשלה מפלגת שמאל קטנה שמנעה מהליכוד להחזיר את המשילות. בשביל זה אנחנו חייבים להגיע לחמישה עשר מנדטים, ולוודא שבני גנץ לא נכנס לממשלה במקומנו, הפעם מנצחים ומקימים ממשלת ימין מלא מלא. הגיע הזמן להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי ישראל", סיכם בן גביר את נאומו.

מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה לדרישתו של בן גביר: "בן גביר דורש - ובן גביר יקבל. ברור לכולם איך תראה ממשלת הקיצונים של נתניהו - שר הבט״פ בן גביר יבעיר את המדינה מבפנים ושר הביטחון סמוטריץ׳ יבעיר את המדינה מבחוץ. מול הטירוף, מול הקיצוניות ומול הטרלול - דווקא גנץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר