מאבקים בגוש הימין

פחות מיממה לבחירות • בכיר בליכוד יוצא נגד איתמר בן גביר

גורם בסביבת נתניהו במתקפה על איתמר בן גביר: "שיחות שלנו אליו לא מרגיעות אותו" • בעוצמה יהודית מגיבים: "יש לנתניהו יועצים שרוצים להוביל אותו לממשלה עם בני גנץ ולכן מנסים להפוך אותנו ליותר קטנים" • שעות אחרונות בדרך לקלפי: המפלגות בבליץ קמפיינים אחרון (חדשות, פוליטיקה בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו ובן גביר (צילום: Yonatan Sindel/Avshalom Sassoni/Flash90)

בעוד פחות מ-24 שעות יתחילו אזרחי ישראל לצעוד אל הקלפיות הסמוכות למקום מגוריהם ולהצביע. במפלגות השונות מחדדים מסרים של הרגע האחרון ומנסים למקסם את מיטב האמצעים על לשכנע מצביעים מתלבטים.

בגוש הימין בראשות נתניהו מתנהל מאבק גלוי בין הליכוד ובין 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. הבוקר (שני) פרסם יובל שגב בגלי צה"ל כי גורם בסביבת נתניהו אמר שהאמירות והמעשים של יו"ר עוצמה יהודית עשויים לעלות לגוש בניצחון הבחירות.

"איבדנו שליטה על בן גביר, שיחות שלנו אליו לא מרגיעות אותו, הוא שיכור מכח - השתגע". כך בכיר בליכוד לפי הפרסום של שגב.

בעוצמה יהודית הגיבו: "נתניהו בעצמו אמר לנו שאם מפלגת עוצמה יהודית יהיו גדולים יהיה לו נצחון כי אנחנו מביאים קולות מחוץ לגוש. לצערנו יש לנתניהו יועצים שרוצים להוביל אותו לממשלה עם גנץ ולכן מנסים להפוך אותנו ליותר קטנים במספר המנדטים".

דרישת בן גביר

אתמול קיים יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, מסיבת עיתונאים, ובה הודיע כי בממשלת ימין בראשות נתניהו שתוקם לאחר הבחירות, ידרוש לקבל את את תיק ביטחון הפנים.

דורש את תיק הבט"פ. בן גביר אתמול (צילום: עוצמה יהודית)

"בחודשים האחרונים פנו אלי מאות שוטרים, לוחמים קצינים ואמרו לי בן גביר, בוא תציל את המשטרה! פונים אלי אלפי אזרחים עם תחושות חוסר הביטחון, אנחנו מפחדים ללכת ברחוב", טען בן גביר. "יש הפקרות, אין הגנה, ואלה ששונאים אותנו מרימים את הראש. ולכן אני מודיע הערב, שבכוונתי לדרוש בממשלת הימין שתקום בעזרת ה׳, את תפקיד השר לביטחון פנים!".

לדבריו, "אני עושה את זה אחרי שיקול דעת רציני", הוסיף ואמר בן גביר: "שנה וחצי של עבודה בוועדה לביטחון פנים, דיונים יום יומיים וסיורים, עבודת הכנה משמעותית, אחרי כמות גדולה של פניות משוטרים. בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון פנים".

מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה לדרישתו של בן גביר: "בן גביר דורש - ובן גביר יקבל. ברור לכולם איך תראה ממשלת הקיצונים של נתניהו - שר הבט״פ בן גביר יבעיר את המדינה מבפנים ושר הביטחון סמוטריץ׳ יבעיר את המדינה מבחוץ. מול הטירוף, מול הקיצוניות ומול הטרלול - דווקא גנץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר