"יביא ניצחון לגוש"

ראש האופוזיציה נתניהו שמע את דרישת חה"כ איתמר בן גביר לקבל את תיק ביטחון הפנים - ובירך

יו"ר עוצמה יהודית בן גביר, ערך אמש מסיבת עיתונאים בה הוא הכריז על כך שהוא ידרוש בממשלה הבאה את תיק ביטחון הפנים. כעת מתברר, שקודם לכן הוא עדכן את נתניהו על הדרישה ונתניהו בירך (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בן גביר בהצהרה אמש (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, קיים אמש (ראשון) הצהרה לתקשורת במלון וורט בירושלים, והודיע, כי בממשלת ימין בראשות נתניהו שתוקם לאחר הבחירות, ידרוש לקבל את את תיק ביטחון הפנים.

למסיבת העיתונאים שקיים אמש בן גביר, כך מתברר היום, קדמה פגישה שהתקיימה ביום חמישי האחרון, בין נתניהו לבן גביר.

במהלך הפגישה, עדכן בן גביר את נתניהו כי בכוונתו להודיע כי הוא מתכנן לדרוש את תיק בטחון הפנים. נתניהו עודד את בן גביר לעשות זאת ואמר כי דרישה כזו כעת יכולה להביא לניצחון הגוש ולהניע את מצביעי הימין שנותרו בבית, אולם לא הסכים להתחייב לבן גביר כי ימנה אותו לתפקיד.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, מסר הבוקר: "רק אם נהיה מספיק גדולים וחזקים, ונקבל לפחות 15 מנדטים, נוכל להבטיח שתקום ממשלת ימין - ולא חלילה ממשלה עם גנץ, למרות שיש יועצים בסביבתו של נתניהו שמעוניינים בכך".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', בן גביר ערך מסיבת עיתונאים ואמר: "בחודשים האחרונים פנו אלי מאות שוטרים, לוחמים קצינים ואמרו לי בן גביר, בוא תציל את המשטרה! פונים אלי אלפי אזרחים עם תחושות חוסר הביטחון, אנחנו מפחדים ללכת ברחוב. יש הפקרות, אין הגנה, ואלה ששונאים אותנו מרימים את הראש. ולכן אני מודיע הערב, שבכוונתי לדרוש בממשלת הימין שתקום בעזרת ה׳, את תפקיד השר לביטחון פנים!".

"אני עושה את זה אחרי שיקול דעת רציני", הוסיף ואמר בן גביר: "שנה וחצי של עבודה בוועדה לביטחון פנים, דיונים יום יומיים וסיורים, עבודת הכנה משמעותית, אחרי כמות גדולה של פניות משוטרים. בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון פנים".

דבריו של בן גביר, אמש

"הכנתי תוכנית מקיפה"

לטענת בן גביר: "התכנית המקיפה שלי במשרד לביטחון פנים, שהכנתי אותה תוך התייעצות עם אנשי מקצוע, עשרות קצינים בדימוס וצוות של שני ניצבים ונצמי"ם לשעבר, מתבססת על חמש נקודות מרכזיות כאשר במקביל אליהן כמובן נדאג לתנאי השוטרים, העלאת משכורות וגיוס המוני למשטרה, ואני אפרט בקצרה את חמשת הנקודות. שינוי נהלי הפתיחה באש – אין יותר שוטרים וחיילים שזורקים עליהם סלעים ולא מאפשרים להם לירות, אין יותר מחבלים שעומדים עם בקבוק תבערה ואסור לחייל ושוטר לירות בהם עד שהם לא זורקים הבקת"ב".

"חסינות אישית לשוטרים וחיילים – על כל אירוע לאומני שנועד לפגוע במדינת ישראל, יש חופש פעולה לחיילים ולשוטרים – יש סעיף כזה בחוק האזרחי, נייבא את הסעיף גם לחוק הפלילי. ביטול קייטנות המחבלים בבתי הכלא – לא עוד שוקולדה, מרמלדה, בשר כבש, טלוויזיה רב ערוצית, אגף פתוח, טלפונים חופשי למחבלים, טרור חקלאי ופרוטקשן – פעילות חד משמעית, שימוש בסעיפים לאומניים וכפל עונש כלפי מי שפוגע בחלקאים ובבעלי העסקים שלנו".

"מתן נשק אישי לחיילים משוחררים מרובאי 03 – הפוך מהשר הנוכחי שייזם לקיחת נשק מחיילים משוחררים, אי אפשר להציב שוטר בכל פינה ודווקא בשל כך, צריך לאפשר נשק למי שיודע לתפעל אותו. ההתדרדרות בביטחון האישי, הפרוטקשן והטרור החקלאי לא התחילו בממשלה האחרונה, אלא לפני 15 שנה. בכל פעם הייתה בממשלה מפלגת שמאל קטנה שמנעה מהליכוד להחזיר את המשילות. בשביל זה אנחנו חייבים להגיע לחמישה עשר מנדטים, ולוודא שבני גנץ לא נכנס לממשלה במקומנו, הפעם מנצחים ומקימים ממשלת ימין מלא מלא. הגיע הזמן להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי ישראל", סיכם בן גביר את נאומו.

מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה לדרישתו של בן גביר: "בן גביר דורש - ובן גביר יקבל. ברור לכולם איך תראה ממשלת הקיצונים של נתניהו - שר הבט״פ בן גביר יבעיר את המדינה מבפנים ושר הביטחון סמוטריץ׳ יבעיר את המדינה מבחוץ. מול הטירוף, מול הקיצוניות ומול הטרלול - דווקא גנץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר