לאחר חודש

שיפור במצבו של המאבטח שנפצע קשה בפיגוע הירי

חל שיפור במצבו של המאבטח דוד מורל, שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע במחסום שועפט לפני כחודש, בימים אלו הכרתו של דוד שבה אליו והציבור מתבקש להתפלל (בארץ)

זירת הפיגוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מבית החולים הדסה נמסר היום (שלייש), כי חל שיפור במצבו של המאבטח דוד מורל, שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע במחסום שועפט ב- 8 באוקטובר.

בימים אלו הכרתו של דוד שבה אליו, כאשר הצוות ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה בהדסה עין כרם, עושה לילות כימים על מנת להביא לשיפור נוסף במצבו ולקדמו מבחינה רפואית.

ד"ר גיא רוזנטל, מנהל היחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי: "דוד שב להכרה בהדרגתיות. עוד נכונה לו דרך טיפולית ארוכה אך אנו מרוצים מן הדרך שעשה עד כה".

כזכור, נהג ערבי אסף את המחבל טרמפ סמוך לעיר מודיעין, והסיע אותו לעבר הכניסה למחנה הפליטים שועפאט, לטענתו, בלי לדעת כי הוא מסיע מחבל שעומד להוציא לאור פיגוע קטלני.

מהחקירה עולה כי כאשר הגיעו למחסום, שלף המחבל נשק והחל לירות לעבר הלוחמים והמאבטחים המוצבים במקום, רצח את הלוחמת נועה לזר הי"ד ופצע את המאבטח דוד מורל.

המחבל ירה 7 כדורים לעבר אנשי הביטחון עד אשר נתקל במעצור בנשק - ונמלט מהזירה. מאוחר יותר הוא ניסה לבצע פיגוע נוסף ונורה למוות.

בני המשפחה מבקשים להתפלל לרפואתו של "חיים דוד בן אסתר" ומציינים כי "דוד עלה לארץ מברזיל בשנת 2017 והחל לעבוד כמאבטח לאחר ששירת בצבא כחייל בודד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר