בעוד פחות משנה

הבחירות הללו לא הספיקו? בחירות נוספות כבר בפתח

אם לא הספיק לכם כל חמש מערכות הבחירות האחרונות ואתם צמאים לעוד, אתם יכולים להיגרע, בעוד פחות משנה, נצא שוב לקלפי באזור מגורינו ונצביע שוב בבחירות המקומיות | כל הפרטים על ההערכות משרד הפנים (פוליטי)

מצביעים בבחירות | ארכיון (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

תוצאות האמת מהבחירות שנערכו אמש (שלישי) יגיעו ככל הנראה רק מחר, אך במשרד הפנים נערכים כבר עכשיו לבחירות הבאות - הבחירות לרשויות המקומיות בשנה הבאה, שתיערכנה ביום 31 באוקטובר 2023.

לדברי המשרד, הם התחילו להיערך כבר לפני ארבע שנים עם סיומה של מערכת הבחירות הקודמת ברשויות המקומיות, ומאז נערך המשרד לשדרוג ושיפור חווית ההצבעה לטובת כלל אזרחי ישראל.

בישראל קיימות 258 רשויות מקומיות, בהן ערים, מועצות אזוריות ומועצות מקומיות. בבחירות בעוד שנה כאמור, יוכלו התושבים בכל רשות להצביע, להשפיע ולקבוע את זהות ההנהגות המקומיות שיובילו את השלטון המקומי ברחבי הארץ בשנים הבאות.

לצד העבודה הקדחתנית במשרד הפנים לקראת הבחירות לכנסת ה- 25, המשיכו במשרד הפנים בהכנות הרבות לבחירות המוניציפאליות ובמימוש תוכניות העבודה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות.

במהלך החודשים הקרובים יגוייסו אלפי עובדים לתפקידי מפתח לקראת הבחירות וליום הבחירות, וכן ייערכו מסעות הסברה מגוונים לעידוד ההצבעה שיפורסמו באמצעות הפלטפורמות השונות ובהתאם לקהלי היעד.

מנכ"ל משרד הפנים יאיר הירש בירך את עובדי משרד הפנים עם הכניסה לשנת הבחירות: "משרד הפנים מוביל את מערכת הבחירות לרשויות המקומיות ואמון על הצלחתה. החל מרגע סיום מערכת הבחירות לרשויות המקומיות בשנת 2018 וכן ברגעים אלו ממש, עמלים צוותי המשרד על תכנון מדוקדק של יום הבחירות. אנחנו מגיעים לבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בעוד שנה עם ניסיון עשיר יותר, עם מסקנות ממערכות הבחירות הקודמות, ולאחר הכנות והיערכות רבה של העובדים. יש לנו משימה גדולה וחשובה ואנו נערכים לבצעה בצורה הטובה ביותר לטובת כלל אזרחי ישראל בכל הרשויות המקומיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר