ברחוב הקבלן בהר-נוף

הקרב על תיק האוצר: הסתיימה פגישת דרעי וסמוטריץ' | צפו

בצל הקרב הלוהט על תיק האוצר, בין יו"ר ש"ס אריה דרעי ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', נועדו השניים בביתו של דרעי ברחוב הקבלן בירושלים | בתום הפגישה אמר סמוטריץ': "היתה פגישה מצוינת" | צפו (חרדים)

מוקדם יותר הבוקר (ראשון) הודיעו בש"ס כי, יו"ר המפלגה, אריה דרעי הודיע לראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, כי קיבל החלטה לכהן כשר האוצר ולוותר על משרד הפנים.

אך האם באמת דרעי ייקח את תיק האוצר, למרות כל ההמלצות שקיבל שלא לקחת את התיק? התשובה עדיין לא ברורה, אך לפני דקות ספורות, הסתיימה פגישה בין דרעי לבין יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', שגם הודיע כי הוא מעוניין בתיק האוצר.

השניים נפגשו כאמור בביתו של דרעי ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים, ובסיום הפגישה אמר סמוטריץ': "הייתה לי ולאריה פגישה מצוינת. נעדכן בהמשך".

יצוין כי במידה ודרעי אכן יכהן בתפקיד הרי שהוא יהפוך לפוליטיקאי החרדי הראשון המכהן כשר האוצר.

כזכור, מוקדם יותר היום, גורמים בסיעת 'הציונות הדתית' הגיבו הבוקר להודעתו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לפיה הוא החליט לכהן כשר האוצר, ואומרים כי ח"כ בצלאל סמוטריץ' ידרוש את משרד הביטחון לצד משרד הדתות.

לדברי גורמים ב'ציונות הדתית': "בצלאל סמוטריץ׳ הוא שר הבטחון הבא של מדינת ישראל. הציונות הדתית תדרוש את תיקי הביטחון, החינוך והדתות".

בסיעה הדתית הוסיפו והדגישו כי ידרשו הסכמים מפורטים ולא יאפשרו הקמה מהירה של הממשלה: "נדרוש הסכמים קואליציוניים מפורטים כולל סיכומים תקציביים כדי להבטיח את החזרת הביטחון האישי, תיקון מערכת המשפט, הסדרת ההתיישבות וחיזוק הזהות היהודית של המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר