פיצוצים נשמעו

דיווחים בסוריה: מתקפה ישראלית על מחסני נשק איראנים

בסוריה מייחסים מתקפת טילים הערב על שדה התעופה באזור חומס ועל יעדים של חיזבאללה ואיראן לישראל. זו הפעם השנייה השבוע (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בסוריה (צילום: מתוך הרשתות הערביות)

שדה תעופה באזור העיר חומס שבסוריה ויעדים של ארגון הטרור חיזבאללה הותקפו הערב (ראשון) באמצעות טילים. גורמים במדינה מייחסים את המתקפה לישראל.

לפי סוכנות הידיעות הסורית הרשמית, חלק מהטילים ב"תקיפה הישראלית" יורטו. במרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם המזוהה עם האופוזיציה דיווחו שארבעה טילים גרמו לפיצוצים באזור שדה התעופה.

עוד טענו בארגון האופוזיציונרי כי מדובר בתקיפה הישראלית ה-29 בשטח סוריה מאז תחילת השנה. לפני מספר ימים הותקפה שיירה איראנית שכללה משאיות דלק בגבול סוריה ועיראק. גם תקיפה זו יוחסה לישראל.

לפי דיווח של רועי קייס בשם מקורות זרים, התקיפה הישראלית הערב כוונה למחסני נשק איראניים באזור שדה התעופה א-שעיראת בפרברי חומס לפני העברתם ליעדם. מדובר בנשק שהגיע למחסנים דרך הציר האווירי.

בתחילת החודש דווח בסוריה כי "מערכות ההגנה האווירית יירטו כמה טילים במסגרת המתקפה הישראלית באזור הבירה". על פי אותם דיווחים, התקיפה המיוחסת לישראל בוצעה בשדה התעופה בדמשק, שם הותקפו בעבר משלחות נשק מאיראן שחלקן היו מיועדות לחיזבאללה. כתוצאה מהתקיפה נגרם נזק רב אך לא היו נפגעים בנפש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר