בדרך ללשכת השר

איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי נפגשו ולחצו ידיים | תיעוד

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי ויו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, שצפוי להיכנס בקרוב לכהן כשר לביטחון פנים - נפגשו לראשונה אחרי המתיחות ביניהם, לחצו ידיים והתחבקו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום יחיאל גורפיין - תקשורת איחוד הצלה)

מפגש ראשון היום (שני) בין מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי לבין יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, שצפוי להיכנס בקרוב לכהן כשר לביטחון פנים, ולהפוך לשר הממונה על שבתאי.

לבן גביר והמפכ"ל שבתאי היסטוריה מורכבת ביחסים. שיא המתיחות בין השנים נרשמה בשומר החומות, אז קרא בן גביר לפטר את המפכ"ל, לאחר שפורסם כי המפכ"ל האשים בשיחות סגורות את בן גביר באחריות למצע הצבאי.

במהלך המפגש היום, שהתרחש בטקס של ארגון 'איחוד הצלה' להשקת המינילנס של הארגון שנתרם לזכרו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל, בן גביר והמפכ"ל שבתאי לחצו ידיים ואפילו נרשם חיבוק חם בין השניים.

בנאומו בטקס, אמר ח"כ בן גביר בפני המפכ"ל כי "אנחנו צריכים לזכור שהצלת חיים זו רפואה, זה כוחות, אבל זה גם לתת גב ללוחמים שלנו, גב לשוטרים, גב לחיילים המתוקים שלנו, גב לכל מי שאנחנו כל כך מעריצים ואוהבים. אז בעזרת השם שנדע לתת גב ושתדעו רק ימים שמחים יותר, טובים יותר ונזכור תמיד את נעם".

בקרוב, כאמור, יכנס בן גביר למשרד לביטחון פנים, אחרי היסטוריה של יחסים מתוחים ואולי היום היה הצעד הראשון לשיתוף פעולה בין השניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר