צולמה עם אקדח

"כן, יש לי אקדח. תתמודדו"; אילה בן גביר מגיבה לסערה

בתמונה שיצאה מישיבת הגיבוש של נשות ראשי הקואליציה, צולמה אילה בן גביר - רעייתו של איתמר, עם אקדח וגנבה את ההצגה; עכשיו היא מגיבה לסערה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אילה בן גביר והאקדח (צילום: ללא קרדיט)

רעיית ראש הממשלה המיועד, הגברת שרה נתניהו, אירחה היום (שני) את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש ראשונה אחרי ניצחון הימין בבחירות, אך מי שגנבה את ההצגה היתה אילה בן גביר, רעייתו של איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית.

בתמונה המשותפת של חמש הנשים, צולמה אילה בן גביר כשהיא חמושה באקדח, והתמונה עוררה סערה ברשתות החברתיות.

בתחילה, הוסבר כי לאילה יש רישיון נשק - עוד לפני בעלה, וזאת בשל מגוריהם בחברון והעובדה שהיא נוהגת בכבישים בהם יש לא אחת יידוי אבנים.

כעת, היא מגיבה בחשבון הטוויטר שלה וכותבת: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאויים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בפגישה שנערך במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים השתתפו מלבד שרה נתניהו גם יפה דרעי רעייתו של יו"ר ש"ס, רבקה גולדקנופף רעייתו של יו"ר יהדות התורה, אילה בן גביר רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית וגלית מעוז רעייתו של יו"ר מפלגת נעם.

מי שנעדרו מהגיבושון הן רויטל סמוטריץ', רעייתו של יו"ר הציונות הדתית, וזאת בשל נסיבות אישיות, וכך גם חנה גפני, רעייתו של יו"ר 'דגל התורה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר