האחריות על ההפסד בבחירות

המתיחות בין 'יש עתיד' לגנץ גוברת: "רק מטנפים על אחרים"

המתח בין מפלגת 'יש עתיד' ו'המחנה הממלכתי' הולך וגובר, זאת בצל הבריחה מאחריות לתוצאות הבחירות | ביש עתיד האשימו: גנץ משתף פעולה עם 'הליכוד' (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

המתיחות בין שתי מפלגות המרכז 'יש עתיד' ו'המחנה הממלכתי' גוברת. מוקדם יותר היום (רביעי) האשים חבר הכנסת בעז טופורובסקי את חד"ש-תע"ל ו'המחנה הממלכתי' בשיתוף פעולה עם 'הליכוד' ומפלגות הקואליציה המתהווה בכל הקשור לוועדות הזמניות.

"נאמר שהמחנה הממלכתי לא יעשו דילים עם הליכוד ונתניהו. בשליחות גנץ - הלך אלקין לסגור דיל עם ביבי. הם מתקרבים, ביבי וגנץ, יש חנפנות אחד לשני, וביבי וטיבי סוגרים דילים" אמר.

גורם במחנה הממלכתי הגיב ואמר כי "לפיד הוכיח שאין לו יכולת להוביל לא אופוזיציה ולא קואליציה- עדיין לא שמענו אותו לוקח אחריות על המחדלים שלו".

"הוא ואנשיו עושים מה שהם הכי טובים בו - מטנפים על אחרים. נמשיך לפעול ולעשות מה שטוב למדינה באופן ענייני ולא באופן שמשרת את הצרכים של לפיד, שראינו כבר לאן הם מובילים".

לאחר נאומו של טופרובסקי עלה חבר הכנסת טיבי להגיב לדברים ואמר: "אני יודע איך הפסדתם". פתח טיבי. "אתם עושים ישיבה של ראשי אופוזיציה לא מזמינים אותנו, ויש לך חוצפה להטיף לי מוסר? חצוף! זאת יהירות! זאת התנשאות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר