"אינטרס של המשותפת"

טיבי חושף את שיתוף הפעולה עם ממשלת בנט-לפיד

חבר הכנסת מטעם חד"ש תע"ל חשף בריאיון את שיותף הפעולה שהייתה לרשימה המשפותפת בכנסת הקודמת עם הממשלה היוצאת (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

חבר הכנסת אחמד טיבי מטעם חד"ש תע"ל חשף הערב (מוצ"ש) ל'חדשות 12' את שיתוף הפעולה שלו ושל סיעתו עם ממשלת בנט-לפיד.

"הסכמנו לעכב בחודש את הבחירות לבקשת ממשלת בנט-לפיד" טען טיבי. "פעמיים הודעתי לקואליציה. הם ביקשו ארכה עד לפגרה. הסכמנו לתת ארכה עד הפגרה, חודש וחצי, ואז הם קרסו מבפנים".

עוד אמר: "הקואליציה התפרקה. אני לא משחק בקבוצה הזו, אז אני לא יכול להיות מאמן, בלם, חלוץ מרכזי, שוער וגם להבקיע שער עבור קבוצה שמבקיעה שערים עצמיים בכל שני וחמישי".

"כשפורסם שבנט עומד להתפטר, התקשרתי לבכיר מאוד בקואליציה ואמרתי לו שאנחנו לא רוצים בחירות באוקטובר-נובמבר. התשובה המיידית הייתה 'בנט גמר אומר', הוא לא רוצה". הוסיף.

"לא היה צריך להציע לנו כלום בתמורה. בתקופה ההיא העברנו חוקים אבל אנחנו אופוזיציה, זה שיש פשיסטים בממשלה הזאת (זו שצפויה לקום), זה לא אומר שהממשלה הקודמת הייתה כולה דבש. הסכמנו לדחות את מועד הבחירות בחודש כי זה אינטרס של המשותפת".

עוד אמר: "היינו מעוניינים בבחירות בפברואר-מרץ. כשממשלה הורסת בנגב, פוגעת בנגב, מממנת התנחלויות ומתקצבת אותן יותר מאשר הממשלה הקודמת, פוגעת במסגד אל-אקצא, אז אני צריך להציל אותה?"

על התקרית עם חה"כ טופורובסקי אמר: "זו חוצפה של ח"כ זוטר. הוא בא אליי ואומר 'אתה לא צריך לנהל מו"מ ישיר – אני אתן לך'. מי הוא בכלל שייתן לי? אני יו"ר סיעת חד"ש-תע"ל. הם עשו ישיבה ולא הזמינו אותנו, אני יודע לנהל מו"מ טוב יותר ממנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר