לאחר שהורשע בעבירות מס

רוב הישראלים סבורים: אריה דרעי לא ראוי לכהן כשר האוצר

71% מהישראלים סבורים כי יושב ראש ש"ס, ח"כ אריה דרעי, לא ראוי לכהן כשר האוצר הבא • רק 18% מהישראלים סבורים שדרעי ראוי לכהן בתפקיד (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: סראיא דיאמנט/פלאש90)

ברקע המאבק המתמשך בין יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ליו"ר 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', מי מהם יזכה לכהן כשר האוצר בממשלת נתניהו השיישת, סקר חדש מעלה כי רוב ניכר מהציבור הישראלי סבור שדרעי לא ראוי לכהן בתפקיד לאחר שהורשע בעבירו מס.

מסקר שנערך במכון 'מדגם' בראשות מנו גבע ופורסם ב'חדשות 12' עולה כי 71% מהישראלים סבורים כי דרעי לא ראוי לכהן כשר האוצר לאחר שהורשע בעבירות מס, 18% סבורים כי למרות ההרשעה הוא ראוי לתפקיד ו-11% ענו שאינם יודעים.

בסקר נבדקה השאלה מי מתאים יותר לתפקיד שר האוצר, דרעי או סמוטריץ': 16% סבורים שדרעי מתאים יותר, 13% סבורים שסמוטריץ' ו-56% סבורים שמועמד אחר ראוי. 155 השיבו שאינם יודעים.

כזכור, היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, שיגרה לראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, מכתב ובו קבעה כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, לא יוכל להתמנות לשר בממשלה מבלי שיו"ר ועדת החבירות יקבע האם בעבירות שהורשע יש קלון.

לדברי היועצת המשפטית לממשלה, לאחר דיון שקיימה עם בכירי משרד המשפטים עולה כי ניתן להטיל קלון גם על מי שהורשע ונגזר עליו מאסר על תנאי בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר