8 שנים לטבח בהר נוף

כולם פרצו בבכי: בן הנרצח סיים במקום הרצח בבלי וירושלמי

במלאות 8 שנים לטבח הנוראי בקהילת 'בני תורה' בשכונת הר נוף בירושלים, נערך במקום הרצח לימוד לעילוי נשמת הקדושים. בנו של אחד הנרצחים, גרם לציבור לדמוע, כאשר סיים לעילוי נשמת אביו את תלמוד בבלי ותלמוד ירושלמי | תיעוד מרגש (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |

במלאות שמונה שנים לטבח האכזרי והבלתי נשכח בבית הכנסת בשכונת הר-נוף בירושלים, נערך אמש (מוצאי שבת), לימוד המוני לזכר הנרצחים. בתום הלימוד, ערך בנו של אחד הנרצחים סיום מרגש.

היו אלו דקות נוראיות שהר נוף לעולם לא תשכח, את הסירנות המייבבות, את עשרות האמבולנסים וכוחות המשטרה שדהרו להם בשכונה השקטה. ההלם, ההלוויות, הכאב הנורא, והיתמות שמילאו את השכונה ואת לבבות כל עם ישראל.

שני מחבלים ארורים נכנסו לבית הכנסת שברחוב אגסי בשכונה, השניים פרצו למקום עם גרזנים, סכינים ואקדחים וטבחו בחמישה מתפללים.

הרב משה טברסקי (59), הרב אריה קופינסקי (43), הרב אברהם שמואל גולדברג (68), הרב יחיאל רוטמן והרב קלמן זאב לוין (50).

בניסיון ההשתלטות על המחבלים, על ידי כוחות גדולים שהגיעו למקום, נהרג השוטר הדרוזי זידאן סייף ז"ל.

השבת "חיי-שרה" ציינה הר נוף כולה 8 שנים לפיגוע, באירועים מיוחדים ומרגשים שנערכו לאורך כל השבת, כאשר השיא היה במוצאי השבת בלימוד המוני של 'אבות ובנים' יחד עם כל ילדי השכונה במקום הפיגוע.

מסורת זו של לימוד 'אבות ובנים' לעילוי נשמתם נחתמה השנה במעמד מרגש במיוחד, כאשר בנו של אחד הנרצחים - הקדוש הרב קלמן לוין, סיים ש"ס בבלי וירושלמי לעילוי נשמתו.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר