2 נתיבים נחסמו

עומסי תנועה באזור תל אביב: בולען נפער במרכז העיר

שני נתיבי תנועה מרכזיים מאוד נחסמו הערב לתנועה, לאחר שבולען נפער בצומת מרכזית בעיר | בעקבות כך, שני נתיבים נחסמו לתנועה ונחסמו למעבר כלי רכב (חדשות)

הבולען שנפער היום בתל אביב (צילום: דוברות המשטרה)

שוב זה קורה במיקום מרכזי בעיר תל אביב: לפני שעה קלה (ראשון) נחשף בולען בםינת הרחובות אבן גבירול-צייטלין בת"א.

על פי הודעת המשטרה: "במקום מהנדסים ופקחים כאשר 2 נתיבים ברח' אבן גבירול לכיוון צפון חסומים למעבר כלי רכב וציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות".

מנת"ע נמסר: "עקב שקיעה ופתח בכביש שהתגלו במקטע על אבן גבירול, סגר קבלן נת"ע את המקטע, וכעת מבוצעות במקום עבודות הנדסיות. לפי גורמי המקצוע בשטח, מדובר בשקיעה לא עמוקה והעבודה תסתיים בתוך שעות".

כזכור, לפני מספר חודשים, בכביש 20 - איילון, נפער במהלך השבת בולען גדול שהביא לחסימה של רוב נתיבי הכביש, דבר שיצא פקקי ענק. יחד עם זאת, במשטרה דיווחו כי עד כה אין דיווח על נפגעים כתוצאה מהבולען.

"היה בום מטורף" • צפו: הרגע שבו נפער הבולען בתל אביב לפני מספר חודשים (צילום: אתר ישראל היום)

ניר, צעירה תושבת תל אביב, נסעה על הכביש באיילות באותו זמן, ועמדה ליפול עם רכבה לתוך הבולען שנפער בכביש בתל אביב, אך הצליחה להימלט ברגע האחרון.

בראיון לכתב באזור תל-אביב והסביבה של "ישראל היום", אבי כהן היא שחזרה: "בדיוק בתחילת העליה לדרך השלום, הייתי מרוכזת בנהיגה. אי אפשר להסביר את זה אבל היה בום מטורף אחד כשנפלתי לבור והשני כשהצלחתי להמשיך הלאה".

עוד תיארה: "הייתי מרוכזת בנהיגה, היה בום מטורף אחד כשנפלתי לבור והשני כשהצלחתי להמשיך הלאה. כמעט התנגשתי מקיר מימין ושברתי את ההגה שמאלה".

עוד הוסיפה ל'ישראל היום': "למזלי הכביש היה ריק שמתי 4 אורות, לא הבנתי מה קורה נעצרתי ויצאתי מהאוטו חשבתי שאולי מישהו נכנס בי ושראיתי את הבולען אמרתי אמאל'ה הייתי אמורה למות. הנהגים צעקו לי לרדת מהכביש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר