המיצג -לא- נגד נתניהו

משרד החינוך מבהיר: "המיצג - חלק משיח נגד הסתה"

במערכת הפוליטית והציבורית הזדעזעו מהמיצג בבית הספר ברמת גן - ואף הוציאו הודעות גינוי | עתה מתברר כי מדובר במיצג שהיה אמור למנוע שיח של אלימות והסתה ובמשרד החינוך חזרו בהם מהגינוי (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
התמונה המלאה של המיצג בבית הספר | בעיגול: המיצג על נתניהו שעורר סערה (צילום: סעיף 27א')

ברחבי הרשת פורסם מיצג תמונות שהוצג בבית ספר יסודי ברמת גן, בו נראית תמונות של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, כשהוא עם חבל תלייה ולצד צלבי קרס. כעת מתברר, כי המיצג התכוון לייצר שיח נגד הסתה, והתמונה של נתניהו היא רק חלק ממיצג שלם.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', הורי הילדים בבית הספר היסודי ברמת גן פנו לעירייה על מנת שתתערב. בעירייה הבהירו, כי מי שאחראי על תליית התמונות הוא אחד המורים בבית הספר. בעירייה אף הבהירו כי הם מצפים מהנהלת בית הספר להסיר את התמונות לאלתר ולקרוא למורה שתלה אותן לשיחת בירור חריפה.

במפלגת הליכוד הבהירו כי הם בדרך להגיש תלונה במשטרה ובמשרד החינוך הוציאו הודעת גינוי כנגד מורה בית הספר.

אך במשרד החינוך הבהירו לאחר הבדיקה כי "לאחר בירור מעמיק של המקרה, כולל שיחה של שרת החינוך עם מנהלת ביה״ס, מדובר בתצוגה שעלתה לאחר פעילות חינוכית נגד הסתה הקוראת באופן מפורש לשנות את השיח ולהפסיק את האלימות וההסתה".

עוד נאמר בהודעת משרד החינוך: "במיצג מוצגות דוגמאות רבות להסתה שהייתה כנגד מנהיגים שונים מכל קצוות הקשת הפוליטית. הדיון והשיח בנושאים אלה בעת הזו ראויים, אך הדרך הפדגוגית בה בחרו לא בהכרח מותאמת לילדים צעירים בבתי ספר יסודיים. כך או כך, אין מדובר בפעילות הסתה כנגד מנהיג כזה או אחר".

צייצנית ברשת הטוויטר כתבה: "המורה שהכין את המיצג בבית הספר לאחר תהליך למידה משמעותי הוא בעלי. איש חינוך! כל מטרת המיצג הייתה הפוכה לחלוטין ומאוזנת מאוד".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר